Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Podsumowanie zmian dotyczących opłat za Realizację przez Amazon (FBA) i prowizji od sprzedaży w Europie w 2022 r.

w chwili, w której wszyscy przygotowujemy się, aby w 2022 r. zapewnić klientom jak najlepsze wrażenia z zakupów, chcielibyśmy podziękować Ci za okazane nam w zeszłym roku zaufanie i wiarę, że Amazon może wzmocnić Twój biznes. Mimo nieustających wyzwań związanych z pandemią COVID-19, utrudnień w łańcuchach dostaw i wymagającego rynku pracy sprzedawcy tacy jak Ty nie przestawali rozwijać swojej działalności w europejskich sklepach Amazon. Sprzedawcy zewnętrzni sprzedali ponad 3,4 miliarda produktów w sklepach Amazon w samej tylko Europie. Powitaliśmy też 130 000 nowych sprzedawców. Twoja praca jest dla nas inspiracją. Jesteśmy dumni, że wspieraliśmy Cię w tym czasie, dokonując znacznych inwestycji w sieć logistyczną i sieć dostaw oraz oferując nowe, skuteczne narzędzia i usługi.

Od początku pandemii ponad dwukrotnie zwiększyliśmy nasze zdolności logistyczne, a w całej naszej sieci logistycznej wydaliśmy ponad 2,4 miliarda dolarów na zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom. Otworzyliśmy w Europie ponad 250 nowych centrów logistycznych, centrów sortowniczych, regionalnych węzłów lotniczych i stacji dostaw, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko odbierać Twoje zapasy i dostarczać Twoje produkty klientom. W 2021 r. zaoferowaliśmy sprzedawcom ponad 250 nowych narzędzi, a nasze zespoły intensywnie pracują nad kolejnymi innowacyjnymi rozwiązaniami.

Przez cały czas trwania pandemii staramy się okazywać Ci wsparcie. Odkładaliśmy w czasie aktualizację opłat i utrzymywaliśmy je na niskim poziomie. Zmniejszaliśmy lub eliminowaliśmy wybrane opłaty, takie jak opłata za zwrot towaru od klienta. Ponadto pokrywaliśmy związane ze wzrostem kosztów wydatki w kwocie miliardów dolarów. Jednocześnie dokonywaliśmy znaczących i niezbędnych inwestycji w personel, technologię, transport i infrastrukturę. Koszty rosną, jak donoszą media i pokazują nasze codzienne doświadczenia. W związku z tym musimy wprowadzić korekty do tegorocznej struktury opłat. Zmieniamy wysokość opłat, aby częściowo zrekompensować rosnące stałe koszty operacyjne.

31 marca 2022 r. zmieniamy niektóre opłaty za sprzedaż w europejskich sklepach Amazon. Większość prowizji od sprzedaży nie zmieni się, a opłaty za realizację wzrosną jedynie nieznacznie. Szczegółowe informacje dotyczące zmian opłat znajdziesz na poniższych stronach.

Zmiany dotyczące opłat za Realizację przez Amazon (FBA) w 2022 r.

Obniżki opłat za sprzedaż i promocje w 2022 r.

Opłata miesięczna za magazynowanie i dopłata za długo przechowywane zapasy w ramach FBA w 2022 r.

Zmiany opłat FBA za zwrot i zlecenie usunięcia zapasów w 2022 r.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates