Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Obsługa klienta i zwroty dla sprzedaży międzynarodowej

Amazon wyznaczył wysokie standardy dla siebie i dla sprzedawców, jeśli chodzi o skupienie się na kliencie. Dobre doświadczenie zakupowe klientów obejmuje łatwe znajdowanie i zamawianie produktów, szybką i bezpłatną wysyłkę oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta przy zamówieniach i zwrotach.

W tej sekcji omówimy obsługę i zwroty klienta. Jak przedstawiono w poprzednich sekcjach, masz dwie opcje realizacji międzynarodowych zamówień: możesz to zrobić samodzielnie lub skorzystać z funkcji Realizowane przez Amazon (FBA). Twoja metoda realizacji określi, jaką obsługę klienta i obsługę zwrotów zapewniasz. Przyjrzyjmy się, w jaki sposób możesz zapewnić doskonałą obsługę klienta w oparciu o używane opcje realizacji.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates