Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Najważniejsze pierwsze kroki przy rozpoczynaniu sprzedaży

Tutaj zaczyna się Twoja praca nad właściwym skonfigurowaniem konta sprzedaży na Amazon. Dzięki serii kursów instruktażowych uzyskasz wgląd w sprzedaż w serwisie Amazon, poznasz nasze narzędzia i zasady obowiązujące Sprzedawców, a także produkty i usługi, które pomogą Ci szybko rozwijać swoją działalność.

Pełną listę kursów znajdziesz w serwisie Seller University. Kursy te obejmują tematy wymienione niżej (niektóre kursy mogą być jeszcze niedostępne dla Twojego rynku lub mogą być dostępne w innym języku).

Szybki start:

Szybka prezentacja portalu Seller Central. Dowiesz się też, jak skonfigurować informacje o koncie, dodać informacje o płatności, ustawić status urlopu, ustawić stawki za dostawę i jak zarządzać zamówieniami.

Plany sprzedaży, opłaty i otrzymywanie płatności:

Zapoznaj się z planami sprzedaży i opłatami, a także dowiedz się, jak czytać wyciągi i informacje o płatnościach oraz w jaki sposób Amazon wypłaca środki na konto Sprzedawcy.

Dodawanie produktów:

Dowiedz się, jak wystawiać produkty za pomocą narzędzia Dodaj produkt, zarządzać zapasami oraz tworzyć strony szczegółowych informacji i warianty produktów.

Budowanie marki:

Dowiedz się więcej o rejestrze Amazon Brand Registry i o Ulepszonej treści marki oraz o tym, jak tworzyć strony szczegółowych informacji, które ułatwią wyszukiwanie Twoich marek, zwiększą ich popularność i sprzedaż.

Strony szczegółowych informacji i Buy Box:

Dowiedz się, jak utworzyć wysokiej jakości stronę szczegółowych informacji o produkcie, która pomoże zwiększyć liczbę wyświetleń i sprzedaż. Dowiesz się również o Amazon Buy Box, poznasz warunki kwalifikujące do tej formy wyróżnienia oraz sposoby rywalizowania o jej wygranie.

Ograniczenia dotyczące ofert:

Sprawdź, które kategorie wymagają zatwierdzenia przed rozpoczęciem sprzedaży w serwisie Amazon i jak można zostać Sprzedawcą takich produktów. Znajdziesz tu też odpowiedzi na często zadawane pytania na temat ograniczeń dotyczących ofert oraz produktów podlegającym ograniczeniom.

Opcje wysyłki:

Przegląd programu Prime — realizacja przez Sprzedawcę. Otrzymasz również szczegółowy opis okresu próbnego programu Prime — realizacja przez Sprzedawcę oraz wskazówki na temat pierwszych kroków przy korzystaniu z niego.

Realizowane przez Amazon:

Uzyskaj podstawową wiedzę na temat usługi Realizowane przez Amazon i dowiedz się, jak przekształcić produkty, które obecnie wysyłasz samodzielnie, na objęte wysyłką przez FBA.

Konfigurowanie promocji:

Dowiedz się, jak skonfigurować Oferty błyskawiczne i jak nimi zarządzać.

Wyniki Sprzedawcy:

Dowiedz się, jak upewnić się, że prawidłowo budujesz oferty swoich produktów i zapewniasz klientom maksimum wygody i najbardziej przyjazną obsługę.

Usługa Selling Coach:

Poznaj usługę Selling Coach i dowiedz się, jak udoskonalić jej spersonalizowane rekomendacje, aby dopasować je do własnych potrzeb biznesowych.

Jednolite konto (europejskie):

Dowiedz się, jak tworzyć oferty produktów i zarządzać nimi, dostosowywać je oraz jak zarządzać cenami i zapasami na wszystkich europejskich rynkach Amazon za pomocą jednego interfejsu.

Amazon Global Selling:

Zorientuj się, czego potrzebujesz do sprzedaży na arenie międzynarodowej w serwisie Amazon. Dowiesz się tu również o znaczeniu tłumaczenia i lokalizacji na rynkach międzynarodowych.

Automatyczna korekta cen:

Przegląd funkcji automatycznej korekty cen w serwisie Amazon. Dowiedz się, jak działa ten mechanizm, jak tworzyć i edytować reguły cenowe oraz jak zgodnie z nimi wyceniać swoje jednostki SKU.

Amazon MWS:

Poznaj podstawowe funkcje usługi Amazon Marketplace Web Service (Amazon MWS) oraz sposób korzystania z AMTU.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates