Zapisany w menu Ustawienia wysyłki Domyślny adres wysyłki to informacja dla kupujących o miejscu, z którego nadajesz przesyłki. Ten adres jest widoczny na indywidualnej stronie oferty. Można wprowadzić kilka adresów wysyłki, ale tylko jeden z nich może być Domyślnym adresem wysyłki dla danego konta. To ustawienie dotyczy wszystkich usług i ofert powiązanych z danym kontem sprzedawcy.
Ustawianie domyślnego adresu wysyłki
-
Przejdź do tematu Ogólne ustawienia wysyłki.
-
Kliknij Edytuj w sekcji Domyślny adres wysyłki.
-
Wybierz Domyślny adres wysyłki z listy menu.
-
Kliknij Zapisz.
Uwaga: Zanim nowy domyślny adres pojawi się na liście wyboru, może upłynąć sześć godzin.
Zarządzanie adresami nadania przesyłki
-
Przejdź do tematu Ogólne ustawienia wysyłki.
-
Kliknij Edytuj w sekcji Domyślny adres wysyłki.
-
Kliknij + Dodaj nowy adres lub Edytuj obok istniejącego adresu.
-
Wprowadź Nazwę adresu (na przykład: np. „magazyn w Seattle”).
-
Wybierz Kraj z menu rozwijanego.
-
Wprowadź fizyczny adres wysyłki w obszarze Adres.
-
Wprowadź Kod pocztowy powiązany z tym adresem wysyłki, a następnie kliknij Sprawdź kod pocztowy, aby go zweryfikować.
-
Wprowadź Miasto/miejscowość Stan/hrabstwo/region, Główny numer telefonu i Adres e-mail.
-
Kliknij Zapisz.
Usuwanie adresu nadania przesyłki
-
Przejdź do tematu Ogólne ustawienia wysyłki.
-
Kliknij Edytuj w sekcji Domyślny adres wysyłki.
-
Kliknij Usuń obok adresu, który chcesz usunąć.
Uwaga: Jeśli masz tylko jeden adres nadania przesyłki, nie możesz usunąć go jako domyślnego adresu nadania przesyłki. Przed usunięciem adresu należy dodać nowy adres i ustawić go jako domyślny adres wysyłki.
-
Kliknij Tak, usuń, aby usunąć lub Nie, zachowaj, aby anulować.