Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Co mogę zrobić, jeśli informacje o moim rachunku bankowym nie są akceptowane?

Oto kilka typowych powodów odrzucenia rachunku bankowego:

  • Numer numeru rozliczeniowego banku lub oddziału jest błędnie wpisany. Potwierdź i ponownie wprowadź informacje.
  • Twój międzynarodowy numer rachunku bankowego (IBAN) jest błędnie wpisany. Potwierdź i ponownie wprowadź informacje.
  • Twój rachunek bankowy nie znajduje się w obsługiwanym kraju w strefie euro, ani w kraju obsługiwanym przez Amazon Converter.
  • Możesz mieć tylko 1 rachunek bankowy na rynku, a próbujesz dodać drugi rachunek bankowy.
  • Wprowadzono numery z dołu dokumentu wpłaty zamiast numerów rachunku bankowego. Chociaż są one często takie same, w niektórych przypadkach może tak nie być. Wprowadź ponownie numery.

Typowe problemy napotykane podczas dodawania nowych informacji o rachunku bankowym:

  • Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do strony rachunku bankowego lub wyświetla się wiadomość zabraniająca dostępu, upewnij się, że jesteś głównym użytkownikiem konta lub poproś głównego użytkownika o przyznanie odpowiednich uprawnień do korzystania z tej strony. Jeśli jesteś głównym użytkownikiem, kliknij tutaj, aby udzielić dostępu innym użytkownikom.
  • Kraj, który chcesz umieścić na liście, nie znajduje się na rozwijanej liście banku. Twój bank znajduje się w Wielkiej Brytanii, w Austrii, we Francji, w Niemczech, w Holandii, w Szwecji lub w Stanach Zjednoczonych. Akceptowane są tylko banki obsługiwane przez Amazon currency converter.

Kroki, które należy wykonać, aby dodać nowe konto bankowe

Jeśli chcesz dodać nowe konto bankowe do swojego konta sprzedawcy, wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do Ustawienia i kliknij Informacje o koncie.
  2. Na stronie Informacje o koncie sprzedającego w Informacje o płatności, kliknij Informacje o koncie bankowym.
  3. Na stronie Metody wpłaty kliknij opcję Przypisz dla rynku i kliknij Dodaj nową metodę wpłaty (po prawej stronie ekranu). Aby zapobiec niewłaściwemu wykorzystaniu konta bankowego, konieczne będzie zweryfikowanie danych Twojego istniejącego konta.

Jeśli chcesz zastąpić bieżącą metodę wpłaty, wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do Ustawienia i kliknij Informacje o koncie.
  2. Na stronie Informacje o koncie sprzedającego w Informacje o płatności, kliknij Informacje o koncie bankowym.
  3. Na stronie Metody wpłaty kliknij opcję Zastąp metodę wpłaty i wybierz rynek, dla którego chcesz przypisać inną metodę. Po zakończeniu kliknij Ustaw metodę wpłaty.

Kroki, które należy wykonać w celu weryfikacji lub dezaktywacji konta bankowego

  1. Przejdź do Ustawienia i kliknij Informacje o koncie.
  2. Na stronie Informacje o koncie sprzedającego w Informacje o płatności, kliknij Informacje o koncie bankowym.
  3. Na stronie Metody wpłaty kliknij Zarządzaj metodami wpłaty i kliknij opcję Zweryfikuj lub Dezaktywuj dostępne po prawej stronie.

Aby uzyskać więcej informacji na temat aktualizowania informacji o koncie bankowym na koncie sprzedawcy, zobacz temat Informacje o koncie bankowym.

Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat (prowizje od sprzedaży, prowizje za każdy sprzedany produkt), zobacz Tabela prowizji od sprzedaży na Amazon.

Jeśli chcesz poszukać wsparcia u jednego z naszych przedstawicieli działu obsługi sprzedawców, kliknij przycisk Skontaktuj się z Działem obsługi Sprzedawców.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates