W przypadku już utworzonych reguł ceny są aktualizowane zazwyczaj w czasie krótszym niż 15 minut, ale w pewnych okolicznościach ich przetwarzanie może potrwać dłużej. W przypadku nowych reguł lub zmiany parametru reguły zmiana według nowych parametrów cen wszystkich jednostek SKU przypisanych do reguły może potrwać do 1 godziny.
Na stronie Automatyczna korekta cen w katalogu widoczne są tylko aktywne jednostki SKU. Jeśli jednostka SKU jest nieaktywna, nie pojawi się na stronie Automatyczna korekta cen. Aby wyświetlić nieaktywne oferty, wybierz opcję Zapasy, a następnie Zarządzaj zapasami.
Na stronie Automatyczna korekta cen w katalogu widoczne są tylko aktywne jednostki SKU. Jednostka SKU może być nieaktywna z powodu braku w magazynie lub potencjalnego błędu ceny.
Jeśli jednostka SKU jest nieaktywna, pojawi się po ponownym aktywowaniu (na przykład po uzupełnieniu zapasów w magazynie).
Wartości Twoja cena minimalna i Twoja cena maksymalna (opcjonalne) służą jako zabezpieczenie ceny w przypadku podania ceny maksymalnej i minimalnej. Jeśli ręcznie ustalasz cenę produktu poniżej wartości Twoja cena minimalna lub powyżej wartości Twoja cena maksymalna, Amazon chroni Twoją firmę, ukrywając ofertę (nie wyświetlając jej). Jednostka SKU staje się wówczas nieaktywna z powodu potencjalnego błędu ceny.
Aby wyświetlić produkty, które są ukryte z powodu błędów cen, wybierz opcję Ceny, a następnie Powiadomienia o korekcie cen.
Aby wpisać wartości Twoja cena minimalna i Twoja cena maksymalna, wykonaj następujące kroki:
lub
Wybierz opcję Zapasy, a następnie Zarządzaj zapasami
Automatyczna korekta cen jest uwzględniona w profesjonalnym planie sprzedaży.
Aktualną cenę za jednostkę SKU z automatyczną korektą cen możesz sprawdzić na dowolnym ekranie, na którym wyświetlane są jednostki SKU i Twoja cena. Są to między innymi ekrany: Zarządzaj zapasami, Zarządzaj cenami, Automatyczna korekta cen i Raporty firmowe.
Obniżenie ceny pomaga rywalizować o Buy Box. Należy przy tym spełniać wymagania dotyczące jakości obsługi w takich obszarach, jak dostępność zapasów, realizacja i dział obsługi klienta. Dowiedz się więcej o kwalifikacji do Buy Box.
Ceny są aktualizowane zazwyczaj w czasie krótszym niż 15 minut, ale w pewnych okolicznościach ich przetwarzanie może potrwać dłużej. Jeśli zmiana ceny nie nastąpiła w tym przedziale czasu, skontaktuj się z Działem obsługi sprzedawców w celu uzyskania dodatkowej pomocy.
Możesz kontrolować, kto w Twojej firmie uzyskuje dostęp do funkcji automatycznej korekty cen. Na koncie Sprzedawcy przejdź do sekcji Ustawienia, a następnie Uprawnienia użytkownika. Znajdź danego użytkownika i wybierz opcję Edytuj. W części Ceny możesz dostosować dostęp tego użytkownika do funkcji automatycznej korekty cen.