Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Jak odwoływać się od roszczeń z Gwarancji od A do Z?

W przypadku uznania roszczenia klienta z Gwarancji od A do Z („roszczenie”) masz 30 dni kalendarzowych na złożenie odwołania. Otrzymasz możliwość przekazania dodatkowych informacji w celu zakwestionowania podjętej decyzji.

Aby odwołać się od roszczenia:

1. W menu Jakość sprzedaży wybierz Roszczenia z Gwarancji od A do Z.

2. Kliknij kartę Możliwość złożenia odwołania, znajdź odpowiednie roszczenie i wybierz Odwołaj się od decyzji.

3. Wpisz swój komentarz w polu tekstowym i podaj wszelkie informacje, które pomogą nam lepiej zrozumieć roszczenie i Twoje stanowisko w kwestii uznania roszczenia.

4. Pole tekstowe nie obsługuje załączników. Jeśli chcesz załączyć dokumenty i wysłać je do klienta, użyj komunikatora kupującego i sprzedawcy. Ponadto w odpowiedzi na roszczenie z Gwarancji od A do Z poinformuj o załączeniu dodatkowych informacji (np. ważnego dowodu dostawy) w komunikatorze kupującego i sprzedawcy.

5. Gdy odwołanie będzie gotowe, kliknij Prześlij.

Jeśli stwierdzimy, że do weryfikacji roszczenia potrzebujemy dodatkowych informacji, skontaktujemy się z Tobą pocztą elektroniczną. Odpowiadaj na wszelkie prośby o podanie informacji w ciągu 48 godzin. Więcej informacji na temat odpowiadania na powiadomienia o roszczeniach znajdziesz na stronie Jak odpowiadać na powiadomienia o roszczeniach z Gwarancji od A do Z.

Więcej informacji na temat roszczeń znajdziesz na stronie Informacje o roszczeniach z Gwarancji od A do Z.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates