Klienci mogą wyszukiwać produkty, przeglądając lub korzystając z pola wyszukiwania. Większość klientów korzysta z kombinacji przeglądania i wyszukiwania.
Aby pomóc klientom w znalezieniu produktów, firma Amazon opracowała szczegółową hierarchię produktów, znaną jako struktura drzewka przeglądania. Klienci filtrują wyszukiwanie według linków kategorii, dopóki nie zawężą wyników do żądanego produktu.
Amazon używa rekomendowanych wyszukiwanych kategorii, opisu produktu, list punktowych i innych elementów strony szczegółów, aby sklasyfikować produkty do odpowiednich kategorii. Można przypisać wiele kategorii do przedmiotu, ale wymagany jest tylko jeden rekomendowana wyszukiwana kategoria sprzedawców.
Przykład struktury drzewka kategorii przeglądania na Amazon, która jest używany do nawigacji wyszukiwania można zobaczyć poniżej.
Elektronika > Torby i walizki > Aktówki na laptopa
Kliknij tutaj aby pobrać przewodnik przeglądania metodą drzewka wyszukiwania odpowiedniej kategorii, który pomoże Ci znaleźć rekomendowaną wyszukiwaną kategorię dla swojego produktu.