Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Rozpocznij pracę z treściami A +

Treści A+ oferują właścicielom marek sposób na nawiązanie kontaktu z klientami w celu zaprezentowania strony produktu z dodatkowymi treściami marketingowymi dotyczącymi ich markowych ASIN.

Korzystając z menedżera treści A+, możesz opisać cechy produktu na różne sposoby, niezależnie od tego, czy są to aspekty Twojej marki dzięki elementom historii marki w ramach treści A+, czy też szczegółowe informacje o cechach produktu dzięki ulepszonym funkcjom opisu produktu.

Kto może korzystać z treści A+?

Treści A+ są przeznaczone do korzystania przez właścicieli marek. Aby dodać kody ASIN do treści A+, należy być sprzedawcą profesjonalnym i zarejestrować się jako właściciel marki tego ASIN w procesie Amazon Brand Registry. Treści A+ są również dostępna dla właścicieli rozwijających się marek, którzy zostali zatwierdzeni w niektórych zarządzanych programach sprzedaży, takich jak Launchpad i Wyłącznie na Amazon. Jeśli po zarejestrowaniu swojej marki nadal nie masz dostępu do treści A+, skontaktuj się z Brand Registry.

Nie pobieramy żadnych opłat za dodanie funkcji Standardowy ulepszony opis produktu i Historia marki w ramach treści A+. Jeśli w przyszłości wprowadzimy opłatę za nowe typy treści A+, poinformujemy Cię w narzędziu Treści A+ o wszelkich zmianach z wyprzedzeniem, a także nie wpłynie to na Twoje istniejące treści.

Dlaczego warto korzystać z treści A+?

Dodanie treści A+ do stron produktów może skutkować wyższymi współczynnikami konwersji i zwiększeniem sprzedaży, zmniejszeniem liczby negatywnych opinii o produktach dzięki wyróżnieniu cech produktów i zwiększeniu ich widoczności w połączeniu z reklamami, okazjami lub kuponami. Treści A+ zapewniają właścicielom marek możliwość udzielania odpowiedzi na często zadawane pytania klientów, podając odpowiednie dane dotyczące marki i produktu. Te informacje mogą pomóc w szybszym podejmowaniu decyzji o zakupie i zmniejszyć prawdopodobieństwo zwrotu produktów.

Jakie są cechy treści A+?

Poniżej przedstawiono możliwe rodzaje treści A+. Są one wyświetlane w odrębnych sekcjach na stronie produktu:

  1. Ulepszony opis produktu

    Podaj więcej szczegółów na temat cech i zastosowań produktu w celu uzupełnienia zakresu elementów listy wypunktowanej i obrazów na głównej stronie produktu. Dzięki dodatkowym szczegółom klient uzyskuje odpowiedzi na pytania i może łatwiej podejmować decyzje dotyczące zakupu. Ulepszony opis produktu pojawia się w sekcji Opis produktu na stronie produktów i zawiera:

    • Dostęp do zróżnicowanego zestawu modułów/układów do tworzenia treści
    • Niestandardowe nagłówki akapitów i obrazy
    • Niepowtarzalne układy obrazów i tekstu
    • Tabele porównawcze produktów
    • Edytor tekstu sformatowanego, w tym elementów listy wypunktowanej/numerowanej
    • Tabele porównawcze pozwalające na dodanie do porównania co najmniej 2 produktów lub 2 atrybutów z linii produktów lub całej marki

  2. Historia marki w ramach treści A+

    Informacje dla klientów dotyczące historii marki, związanych z nią wartości i linii produktów. Historia marki zawiera 1 moduł z maksymalnie 19 wstępnie sformatowanymi kartami w formie karuzeli. Historia marki pojawia się w sekcji O marce na stronie produktów i ma następujące funkcje:

    • Format karuzelowy z pełnoekranowym tłem na komputerach i urządzeniach mobilnych
    • Karty obrazu i tekstu
    • Linki do innych produktów i sklepu Twojej marki na Amazon

    Treści A+ dotyczące Twojej marki możesz publikować dla wszystkich kodów ASIN produktów, które posiadasz jako zarejestrowany właściciel marki w zbiorze Amazon Brand Registry. Ponadto możesz mieć jednocześnie do 20 zgłoszeń oczekujących na rozpatrzenie.

Uwaga:
  1. Jeśli chcesz przesyłać filmy o produktach i zarządzać nimi, możesz użyć opcji Przesyłanie filmów produktowych i zarządzanie nimi w Seller Central.
  2. Funkcje treści A+ nie są jeszcze formalnie obsługiwane dla kodów ASIN sprzedawanych za pośrednictwem Seller Central w kategoriach Książki, Muzyka, Wideo, DVD (BMVD).
  3. Ulepszony opis produktu w ramach treści A+ nie jest tym samym, co Ulepszona treść Amazon Business, która jest osobnym narzędziem pozwalającym na przesyłanie oddzielnych dokumentów plików na stronę produktu.

Rozmieszczenie treści A+

Treści A+ przesłane przez sprzedawców są wyświetlane w sekcji opisu produktu na stronie produktu. Sekcja „Od producenta” na stronie produktu jest zarezerwowana dla treści A+ pochodzących od dostawców detalicznych. W większości przypadków treści A+ przesłane przez dostawcę detalicznego Amazon, widoczne w sekcji „Od producenta”, zastąpią treści przesłane przez sprzedawcę, widoczne w sekcji „Opis produktu”. Treści A+ od dostawcy detalicznego Amazon, jako producenta produktu, mają wyższy priorytet, aby zapobiec jednoczesnemu przesyłaniu treści A+ dotyczących jednego ASIN. Jeśli dla ASIN istnieją już treści A+ pochodzące od dostawcy detalicznego sprzedającego na Amazon, nie będzie możliwe dodawanie ani edytowanie treści A+.

Podczas dodawania treści A+ do swoich kodów ASIN Twoje treści A+ zastąpią aktualny opis produktu w postaci zwykłego tekstu. Upewnij się, że treści A+ zawierają wszystkie informacje z pola opisu produktu w postaci zwykłego tekstu. Mimo że opis produktu w postaci zwykłego tekstu nie jest wyświetlany, najlepszą praktyką jest upewnienie się, że zmiany wprowadzone w treści A+ opisującej produkt są również odzwierciedlone w polu zwykłego tekstu, co można sprawdzić na stronie Zarządzanie zapasami.

Rekomendacje A+

Czasami rekomendacje A+ prezentowane na stronie docelowej menedżera treści A+ są uszeregowane według odsłon i mają na celu pomóc zidentyfikować kody ASIN o dużym natężeniu ruchu w katalogu, które obecnie nie korzystają z treści A+, lub mogą pomóc ulepszyć istniejące treści A+.

Można także uruchomić te rekomendacje jako proces priorytetów na stronie wyboru typu treści po kliknięciu, aby rozpocząć tworzenie treści A+. Po zakończeniu, zapisaniu lub pominięciu rekomendacji zostanie wyświetlona kolejna rekomendacja o najwyższym wpływie. Jeśli nie chcesz wykonać żadnych działań w odniesieniu do danej rekomendacji, użyj funkcji Odrzuć, aby ukryć dany produkt na 30 dni.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates