Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Treści A+ – często zadawane pytania i rozwiązywanie problemów

Dlaczego wyświetlił się komunikat o błędzie mówiący, że mój ASIN nie został rozpoznany jako należący do mojej marki?

Ten komunikat oznacza, że ASIN nie jest prawidłowo odwzorowany na Twoją markę. Zwykle jest to spowodowane niedokładnymi danymi oferty produktu dla danego ASIN, co można poprawić przy użyciu edycji. Dane najczęściej wymagające aktualizacji to:

  1. Niezgodna nazwa marki: nazwa marki podana dla danego ASIN nie zgadza się z nazwą marki zatwierdzoną przez Amazon Brand Registry. Muszą one być zgodne w 100%. Dodanie spacji lub myślników spowoduje niezgodność.
    Uwaga: W nazwie marki rozróżniana jest wielkość liter.
  2. Niedokładny GTIN lub kluczowy atrybut: dane oferty produktu muszą zawierać GTIN (UPC, EAN, JAN), który jest poprawny i zgodny z Twoją marką. Najczęstsze GTIN lub kluczowe atrybuty to:
    • UPC
    • numer części
    • numer modelu
    • numer stylu
    • numer katalogowy.
  3. Kategoryzacja: w szczegółach oferty należy wybrać kategorię produktu, która jak najlepiej pasuje do typu produktu z danym ASIN.

Jeśli po sprawdzeniu tych danych błąd nadal występuje, skontaktuj się z Brand Registry, aby uzyskać pomoc.

Wyświetlił się komunikat o błędzie mówiący, że ASIN ma treść pochodzącą od sprzedawcy detalicznego. Jaki jest tego powód?

Ten komunikat oznacza, że dla danego ASIN istnieją już treści A+ pochodzące od dostawcy detalicznego w serwisie Amazon. Obecnie nie jesteśmy w stanie umożliwić Ci dodawania treści A+ dla takich kodów ASIN.

Dlaczego pojawia się błąd z komunikatem o konieczności usunięcia określonych słów kluczowych z treści przed wysłaniem?

Cały tekst wprowadzony w treściach A+, w tym w polach tekstowych, słowach kluczowych obrazów i tekstach osadzonych w obrazach, podlega automatycznej i ręcznej weryfikacji i walidacji pod kątem zawierania słów z listy zabronionych słów kluczowych oraz takich, które mogą być zabronione w niektórych kontekstach. Gdy systemy treści A+ wykryją co najmniej jedno zabronione słowo kluczowe w Twojej treści, uniemożliwią jej przesłanie do czasu usunięcia zabronionych słów. Przesyłając obrazy produktów, przeszukaj pola tekstowe, słowa kluczowe obrazów i teksty osadzone w obrazach pod kątem użytych słów kluczowych. Usuń nieodpowiednie słowa i prześlij tekst ponownie, klikając Podgląd > Prześlij.

Co zrobić, jeśli podczas wyświetlania podglądu treści zobaczę komunikat o konieczności zmniejszenia rozmiaru?

Nasz system ma limit maksymalnego rozmiaru przesyłanych przez Ciebie treści. Jest to wymóg systemowy, którego nie można zmienić, dlatego konieczne jest dokonanie poprawy przed przesłaniem. Jeśli pojawi się ten błąd, prawdopodobnie wymagane będzie zmniejszenie rozmiaru przesyłanych plików obrazów lub zredukowanie ich liczby. We wszystkich szablonach istnieje możliwość dodania treści we wszystkich miejscach i jednocześnie utrzymania rozmiaru poniżej limitu, jeśli odpowiednio dostosujesz rozmiar plików obrazów.

Co muszę wiedzieć, aby skonfigurować testy A/B treści A+ za pomocą opcji Zarządzaj eksperymentami?

ASIN kwalifikuje się do eksperymentów, jeśli należy do Twojej marki i w ostatnich tygodniach charakteryzował się wystarczająco dużym natężeniem ruchu. Pozwalamy eksperymentować tylko z kodami ASIN o dużym natężeniu ruchu, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zdecydowanego określenia zwycięzcy po zakończeniu eksperymentu. Do eksperymentu można włączyć maksymalnie 500 kodów ASIN. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zarządzanie zapasami.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates