Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Opłaty za okazje

7-dniowe okazje są również prezentowane na stronie Okazje Amazon przez maksymalnie 7 dni z rzędu. Strona Okazje Amazon jest jedną z najczęściej odwiedzanych stron na Amazon. Prezentowanie produktu jako błyskawicznej okazji lub 7-dniowej okazji może pomóc zwiększyć sprzedaż, a także może być skutecznym sposobem redukcji zapasów. Za uruchomienie błyskawicznej okazji lub 7-dniowej okazji pobierana jest opłata.

Jaka jest wysokość opłaty i gdzie mogę ją zobaczyć?

Opłata zostanie pobrana za każdą zgłoszoną i uruchomioną z powodzeniem błyskawiczną okazję lub 7-dniową okazję. Opłata jest wyświetlana w ramach procesu tworzenia okazji przy wyborze harmonogramu okazji.

Na opłatę nie wypływa: zmiana liczby wariantów produktu, liczby sztuk i ceny.

Na opłatę wypływa: kraj, w którym uruchamiana jest okazja i tydzień, w którym ma ona być dostępna.

Uwaga: W stosownym wypadku zostanie pobrany podatek zgodnie z przepisami podatkowymi danego kraju.

Zakresy opłat

Opłata za błyskawiczną okazję lub 7-dniową okazję może ulec zmianie w zależności od czasu jej trwania. Tygodnie z wyższymi opłatami to okresy, w których ruch klientów w sklepie Amazon jest znacznie większy, przez co wzrasta liczba wyświetleń i zwiększa się szansa na sprzedaż w ramach Twojej okazji.

Jeśli zaplanujesz swoją okazję w okresie wzmożonego ruchu, pobierzemy wyższą opłatę, która zostanie wyświetlona na stronie Okazje. Jeśli nie odpowiada Ci naliczona opłata, możesz anulować okazję.

Kiedy zostanie pobrana opłata?

Opłata zostanie pobrana po uruchomieniu okazji w zaplanowanym terminie. Po przetworzeniu opłaty znajdziesz ją jako opłatę za okazję na swoim wyciągu w Seller Central ( Seller Central > Raporty > Płatności > Transakcje > Opłaty za usługi ). Opłata zostanie pobrana z Twojego konta, podobnie jak opłaty FBA. Możesz wyświetlić dodatkowe szczegóły, takie jak okazja powiązana z opłatą, klikając kwotę w kolumnie Ogółem.

Czy Amazon pobierze opłatę, jeśli moja okazja nie osiągnie dobrych wyników?

Amazon nie gwarantuje sprzedaży związanej z uruchomieniem okazji ani nie zwraca opłat, jeśli Twoja okazja nie osiągnie dobrych wyników. Ponadto uruchomienie okazji nie gwarantuje, że stanie się ona proponowaną opcją zakupu.

Jeśli błędnie pobrano od Ciebie opłatę za okazję, która nie została uruchomiona, skontaktuj się z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży w ciągu 30 dni od zaplanowanego uruchomienia okazji, aby uzyskać ewentualny zwrot opłaty.

Czy Amazon pobierze opłatę za anulowaną okazję?

Amazon nie pobierze opłaty, jeśli:

  • anulujesz okazję przed planowanym terminem jej uruchomienia.
  • Amazon anuluje okazję przed planowanym terminem jej uruchomienia.

Zostanie pobrana cała opłata, jeśli anulujesz trwającą okazję.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates