Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Anulowanie okazji

Możesz anulować proponowaną okazję w dowolnym momencie. Zalecamy jednak anulowanie okazji na co najmniej 25 godzin przed jej rozpoczęciem, aby uniknąć obciążenia opłatą i nie utracić możliwości tworzenia okazji w przyszłości. Nadchodzące okazje będą widoczne dla klientów w sklepie Amazon na 24 godziny przed zaplanowanym uruchomieniem okazji. Można je znaleźć na stronie Nadchodzące okazje. Jeśli musisz anulować okazję, zrób to, zanim stanie się ona widoczna dla klientów.

Aby anulować okazję:


  1. W panelu Okazje zastosuj filtr, aby wyświetlić wyłącznie okazje o statusach: Wymaga uwagi lub Nadchodząca. Kliknij przycisk listy rozwijanej obok Edytuj w przypadku każdej okazji, którą chcesz anulować.
  2. Wybierz Anuluj okazję z menu.
Uwaga: Po anulowaniu okazji nie można jej ponownie aktywować ani przywrócić.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates