Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Ogólne informacje dotyczące komunikatora kupującego i sprzedawcy

Dzięki komunikatorowi kupującego i sprzedawcy możesz kontaktować się z kupującymi w sklepie Amazon za pośrednictwem poczty e-mail lub Seller Central. Usługa korzysta z szyfrowania adresów e-mail zarówno kupujących, jak i sprzedawców. Gdy kupujący kontaktuje się z Tobą, Amazon przypisuje mu zaszyfrowany alias, na przykład a222d34b3891234b@marketplace.amazon .pl . Następnie Amazon przekierowuje do Ciebie wiadomości e-mail za pośrednictwem zaszyfrowanego aliasu.

Szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z komunikatora kupującego i sprzedawcy znajdziesz w sekcji Kontaktowanie się z kupującymi przy użyciu komunikatora kupującego i sprzedawcy.

Korzyści związane z komunikatorem kupującego i sprzedawcy

Komunikator kupującego i sprzedawcy rejestruje całą korespondencję między kupującymi a sprzedawcą. Nawet gdy odpowiadasz za pomocą osobistego lub służbowego adresu e-mail, usługa rejestruje Twoją wiadomość przy użyciu zaszyfrowanego aliasu adresu e-mail.

Wybrane korzyści:

  • Zwiększone bezpieczeństwo komunikacji między kupującymi a sprzedawcą.
  • Jedno miejsce do wyświetlania wszystkich wysłanych i odebranych wiadomości, zarówno z usługi, jak i z systemu poczty e-mail (w tym Outlook, Hotmail, Gmail, Thunderbird, GMX itd.).
  • Ulepszona komunikacja między kupującymi a sprzedawcą, pozwalająca na ograniczenie sporów i roszczeń.
  • Zapis całej korespondencji między kupującym a sprzedawcą, co skutkuje szybszym rozwiązywaniem sporów przez Amazon.

Więcej informacji znajdziesz w sekcji Komunikator kupującego i sprzedawcy – często zadawane pytania.

Włączanie pytań dotyczących produktów w ramach Realizacji przez Amazon (FBA)

Jeśli realizujesz własne zamówienia, komunikator kupującego i sprzedawcy jest domyślnie włączony. Sprzedawcy FBA mogą włączyć komunikator kupującego i sprzedawcy, aby odpowiadać na pytania dotyczące konkretnych produktów i poprawiać wrażenia z zakupów w ramach FBA. Twoja specjalistyczna wiedza o produktach może pomóc w obniżeniu wskaźników zwrotów towarów i zachęcić do kolejnych zakupów.

Uwaga: Komunikator kupującego i sprzedawcy w ramach FBA służy wyłącznie do przesyłania zapytań o produkty. Możesz wyłącznie odpowiadać na wiadomości o zwrotach (nie możesz ich inicjować) zawierających produkt FBA oznaczony jako prezent. Zapytania związane z obsługą klienta dotyczące zamówień realizowanych przez Amazon, takie jak sposób lub miejsce zwrotu zakupionego produktu, należy przekierować do działu obsługi klienta Amazon.

Aby włączyć komunikator kupującego i sprzedawcy i umożliwić kupującym wysyłanie Ci wiadomości o Twoich produktach:

  1. W menu Ustawienia kliknij Ustawienia powiadomień.
  2. W sekcji Wiadomości kliknij Edytuj.
  3. Zaznacz pole wyboru Wiadomości od kupujących i wprowadź adres e-mail , na który kupujący na Amazon mają wysyłać wiadomości o Twoich produktach.
  4. Kliknij Zapisz.

Ogólne informacje dotyczące komunikatora kupującego i sprzedawcy


Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates