Możesz dodać nową kartę kredytową lub zaktualizować istniejącą kartę. Niezgodność informacji o karcie kredytowej może powodować odrzucenie karty. Może to skutkować opóźnieniem płatności.
Wykonaj następujące kroki, aby zaktualizować informacje o karcie kredytowej na koncie Sprzedawcy:
-
Przejdź do menu Ustawienia, a następnie kliknij opcję Informacje o koncie.
-
W obszarze Informacje o płatności wybierz opcję Metody płatności.
-
Kliknij opcję Zastąp metodę płatności w przypadku karty kredytowej, którą chcesz zastąpić, i wybierz rynek, do którego chcesz przypisać nową metodę płatności.
-
Wybierz opcję Dodaj nową kartę kredytową lub wybierz kartę, która jest już dostępna w portalu Seller Central. Wprowadź żądane informacje dokładnie tak, jak widnieją na wyciągu z karty kredytowej.
-
W niektórych przypadkach może nastąpić przekierowanie do instytucji finansowej w celu zweryfikowania Twojej karty testem zabezpieczeń przed przekierowaniem z powrotem do serwisu Amazon. Aby uzyskać informacje na temat problemu z weryfikacją Twojej karty, skontaktuj się ze swoją instytucją finansową lub przeczytaj Dlaczego moja karta kredytowa jest wskazana jako nieprawidłowa?
Uwaga: Nie można usunąć karty, która jest aktualnie wybraną metodą płatności na koncie Sprzedawcy, ale możesz dodać nową kartę lub wybrać inną kartę z listy wcześniej wprowadzonych kart.
Wprowadzanie wyjątków dotyczących platform Amazon Europe Marketplaces
W większości przypadków informacje o karcie kredytowej wprowadzone w obszarze Metoda płatności w odniesieniu do jednego rynku będą automatycznie stosowane do wszystkich rynków na koncie Amazon Europe Marketplaces, chyba że podasz oddzielne informacje o karcie kredytowej dla danego rynku (jest to tzw. wyjątek).
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
-
Dopóki nie utworzysz wyjątku dla rynku, informacje o metodzie płatności będą takie same dla wszystkich rynków.
-
Opłaty są naliczane w walucie platformy Amazon Marketplace, na której dokonywana jest transakcja. W związku z tym opłaty z polskiej platformy Amazon Marketplace będą naliczane w złotówkach, co może spowodować naliczanie opłat za wymianę walut przez Twoją instytucję finansową.
Wykonaj poniższe kroki, aby użyć funkcji Wyjątki do wprowadzenia oddzielnej metody płatności w odniesieniu do określonego rynku:
-
Przejdź do menu Ustawienia, a następnie kliknij opcję Informacje o koncie.
-
W obszarze Informacje o płatności wybierz opcję Metoda płatności.
-
Kliknij Zastąp metodę płatności.
-
Wybierz rynek, do którego chcesz przypisać inną metodę płatności.
-
Wybierz metodę płatności, która ma zastąpić dotychczasową, lub wybierz opcję Dodaj nową kartę kredytową, a następnie wprowadź informacje specyficzne dla rynku w dostępnych polach, dokładnie tak, jak są widoczne na wyciągu z karty kredytowej.
-
Kliknij przycisk Prześlij, aby zapisać zmiany.
Uwaga: Aby edytować informacje o karcie kredytowej w odniesieniu do wyjątku dotyczącego rynku, po prostu postępuj zgodnie z informacjami w Aktualizowanie informacji o karcie kredytowej powyżej dla danego wyjątku.