Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Tworzenie treści A+

Dodanie treści A+ do produktu pomaga zwracać uwagę klientów na cechy produktów, informować ich o produktach i zaciekawiać Twoją marką, co jest kluczem do stymulowania zakupów i zwiększania świadomości marki.

Można dołączyć następujące typy treści A+:

  • Ulepszony opis produktu: Podaj więcej szczegółów na temat cech i zastosowań produktu w celu uzupełnienia zakresu elementów listy wypunktowanej i obrazów na głównej stronie produktu. Dzięki dodatkowym szczegółom klient uzyskuje odpowiedzi na pytania i może łatwiej podejmować decyzje dotyczące zakupu.
  • Historia marki w ramach treści A+: informacje dla klientów dotyczące historii marki, związanych z nią wartości i linii produktów.

Aby utworzyć treści A+ dla swojego produktu, wykonaj poniższe czynności:

Uwaga: Treści A+ nie obsługują znaczników HTML.

  1. W Seller Central wybierz Reklama > Menedżer treści A+ .
  2. Aby dodać treści, kliknij Rozpocznij tworzenie treści A+.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby nazwać treści, wybrać język oraz wybrać moduły treści. Zapisz treści do późniejszego wykorzystania, aby uniknąć utraty zmian po zamknięciu ekranu funkcji. Możesz zatrzymać się na dowolnym kroku i wznowić pracę w późniejszym czasie. Po prostu zapisz swoją pracę jako wersję roboczą przed zamknięciem aplikacji. W przeciwnym razie Twoja praca zostanie utracona.
  4. Wypełnij okienka tekstu i obrazu. Nie musisz wypełniać całego modułu obrazami i tekstem; szablony prezentują maksymalną ilość treści, jaką możesz przesłać. Mimo że możesz pozostawić obraz lub pola tekstowe puste i nadal tworzyć wysokiej jakości treści, sugerujemy dołączenie zarówno obrazów, jak i tekstu, aby zapewnić klientom najdokładniejsze treści. Na etapie dodawania obrazu do treści możesz wybrać obraz z biblioteki multimediów albo przesłać nowy obraz. Biblioteka multimediów zawiera obrazy uprzednio przesłane w Menedżerze treści A+ lub innych programów, takich jak Sponsored Brands, i umożliwia klasyfikowanie obrazów za pomocą znaczników oraz wyszukiwanie, sortowanie i filtrowanie obrazów na podstawie rozmiaru, daty ostatniej modyfikacji i innych kryteriów. W dowolnym momencie możesz wyświetlić podgląd treści A+, aby zobaczyć, jak Twoje treści będą wyglądać na komputerach i urządzeniach mobilnych.
    Uwaga: Rozmiar obrazów zostanie zmniejszony, jeśli są zbyt duże. Maksymalne rozmiary podano obok każdego pola szablonu (rozmiarów nie podano, jeśli obrazy są mniejsze niż limity szablonu). Ponadto obrazy można kadrować i skalować bezpośrednio w narzędziu.
  5. Prześlij tekst alternatywny, znany wcześniej jako słowa kluczowe obrazu. W przypadku wybrania wcześniej przesłanego obrazu z biblioteki multimediów możesz użyć istniejącego tekstu alternatywnego obrazu lub dostosować tekst alternatywny do danej treści. Tekst alternatywny powinien być prostym zdaniem opisującym obraz (na przykład: „Blender na blacie kuchennym obok owoców, jogurtu, soku pomarańczowego i szklanki z koktajlem”). Tekst alternatywny nie jest wyświetlany na stronie produktu, ale jest używany przez klientów z wadami wzroku oraz przez aplikacje czytnika ekranu oraz pomaga w wyświetlaniu wyników wyszukiwania produktów.
  6. Dodaj produkty do swojego projektu A+, uwzględniając wszystkie kody z rodziny ASIN. Treści A+ można zastosować do nadrzędnych lub podrzędnych kodów ASIN, lub do obu poziomów w ramach tej samej lub różnych rodzin ASIN. Aby zastosować treści A+ do kodów ASIN, po utworzeniu treści A+ dodaj dowolny numer z rodziny ASIN do pola wyszukiwania w sekcji zarządzania ASIN, aby znaleźć wszystkie numery z danej rodziny, a następnie wybierz żądane kody ASIN i kliknij Zastosuj treści. Możesz również użyć naszej funkcji masowego przesyłania danych (do 500 000 kodów ASIN), aby przesłać arkusz kalkulacyjny z kodami ASIN, które chcesz zastosować. Jeśli chcesz dodać więcej niż 1000 kodów ASIN do treści, konieczne jest użycie funkcji przesyłania wielu produktów naraz.
  7. Utwórz wersje robocze wariantów językowych dla innych języków używanych przez klientów w różnych krajach. Na przykład, ponieważ wielu klientów w Stanach Zjednoczonych dokonuje zakupów w języku hiszpańskim, a nie angielskim, utwórz wariant językowy dla języka hiszpańskiego w Stanach Zjednoczonych. Ta czynność kopiuje treści i zastosowane kody ASIN jako wersje robocze, których można użyć do dodawania przetłumaczonych treści, a następnie przejrzeć je i przesłać później.

    Aby pomóc klientom, którzy dokonują zakupów w naszych sklepach w różnych językach, możemy również automatycznie tworzyć warianty językowe. Automatyczne tłumaczenia treści są tworzone tylko dla języków, w których treść nie została wcześniej opublikowana. Tłumaczenia można edytować lub usuwać za pomocą Menedżera treści A+.

    Aby pomóc klientom kupującym w naszych sklepach w różnych krajach, możemy również automatycznie tłumaczyć i publikować w różnych krajach treści A+ dotyczące kodów ASIN, które wcześniej były zlokalizowane w tych krajach. Przetłumaczoną treść można edytować.

    Uwaga: Obecnie nie można kopiować treści z jednego kraju do drugiego. Trzeba ponownie utworzyć stronę A+ z odpowiedniego konta.
  8. Przejrzyj ostateczną wersję projektu A+ i wszystkie zastosowane w nim kody ASIN, a następnie prześlij zmiany do zatwierdzenia.
    Uwaga: System pozwala posiadać maksymalnie 20 zgłoszeń oczekujących na weryfikację w tym samym czasie.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates