Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Tworzenie treści A+

Aby utworzyć Treści A+ dla swojego produktu, wykonaj poniższe czynności:

Uwaga: Musisz być sprzedawcą profesjonalnym i spełniać wymagania dotyczące kwalifikacji, w tym być właścicielem marki.

  1. Wybierz Treści A+ z menu Reklama na stronie głównej Seller Central.
  2. Aby dodać treści, kliknij Rozpocznij tworzenie treści A+ i wybierz typ treści, którą chcesz utworzyć. Za pośrednictwem A+ można dołączyć następujące typy treści:
    • Ulepszony opis produktu: Więcej szczegółów na temat cech produktu i zastosowań w celu zwiększenia wypunktowań i obrazów na stronie głównej szczegółowych informacji o produkcie. Pomagają one klientom podejmować decyzje dotyczące zakupu, aktywnie odpowiadając na ich pytania.
    • Zawartość marki: Kształcić klientów na temat historii marki, a także jej wartości i linii produktów.
  3. Postępuj zgodnie z podpowiedziami wyświetlanymi na ekranie, aby nazwać treści, a następnie wybierz moduły, aby utworzyć pożądany styl.
  4. Wypełnij okienka tekstu i obrazu. Podczas dodawania obrazu do treści możesz przesłać nowy obraz, przeciągając go i upuszczając w narzędziu Dodaj obraz lub wybierając obraz w bibliotece zasobów. Biblioteka zasobów zawiera obrazy uprzednio przesłane do Treści A+ lub innych programów, takich jak Sponsored Brands, i umożliwia klasyfikowanie obrazów za pomocą znaczników oraz wyszukiwanie, sortowanie i filtrowanie obrazów na podstawie rozmiaru, daty ostatniej modyfikacji i innych kryteriów. Podczas dodawania treści możesz kliknąć Podgląd w dowolnym momencie, aby zobaczyć, jak będą wyglądać Twoje treści zarówno w wersji na komputery, jak i na urządzenia przenośne.
    Uwaga: Podczas przesyłania obrazów prześlij tekst alternatywny do słów kluczowych, znany wcześniej jako słowa kluczowe obrazu. W przypadku wybrania wcześniej przesłanego obrazu z biblioteki zasobów możesz użyć istniejącego tekstu alternatywnego obrazu lub dostosować tekst alternatywny do danej treści. Tekst alternatywny obrazu powinien składać się z prostego zdania opisującego obraz (na przykład: Blender na blacie kuchennym obok owoców, jogurtu, soku pomarańczowego i szklanki z koktajlem). Nie jest on wyświetlany na stronie ze szczegółowymi informacjami o produkcie, ale jest dostępny w aplikacjach czytnika ekranu używanych przez klientów z wadami wzroku, aby mogli oni dowiedzieć się więcej o produkcie. Taki tekst ułatwia też wyszukanie produktu.
  5. Zastosuj kody ASIN do treści w sekcji zarządzania ASIN. Możesz dodać dowolny ASIN z rodziny numerów ASIN do pola wyszukiwania, aby znaleźć wszystkie numery ASIN w rodzinie. Wybierz numery ASINS, które chcesz zastosować do treści i kliknij Zastosuj. Możesz również użyć naszej funkcji Przesyłania zbiorczego, aby przesłać arkusz kalkulacyjny z numerami ASIN, które chcesz zastosować. Jeśli chcesz dodać więcej niż 1000 numerów ASIN do treści, musisz użyć funkcji Przesyłania zbiorczego.
  6. Utwórz wersje robocze wersji językowych dla innych języków używanych przez klientów w tym kraju. Ten krok kopiuje zawartość i zastosowane numery ASIN jako wersje robocze, których można użyć do dodawania przetłumaczonych treści. Będzie można przejrzeć i przesłać te projekty indywidualnie później.
    Uwaga: Ten krok tworzy warianty językowe treści w obrębie rynku. Informacje na temat kopiowania treści między różnymi krajami znajdziesz w sekcji: Kopiowanie między różnymi krajami poniżej.
  7. Kliknij Przejrzyj i prześlij, aby przejrzeć ostateczną wersję roboczą treści, w tym zastosowane kody ASIN, a następnie kliknij Prześlij do zatwierdzenia, aby wysłać treść do weryfikacji i zatwierdzenia.
Uwaga: Sprawdzanie może potrwać do 7 dni roboczych (dłużej w okresie otrzymywania dużych ilości). Możesz sprawdzić status – na stronie głównej Treści A+. Jeśli A+ ma status Niezatwierdzony, wyświetl przyczyny odrzucenia, klikając przycisk Edytuj dla określonego fragmentu treści A+ i wprowadź wymagane zmiany. Po Zatwierdzeniu zawartości A+ opublikowanie na stronach szczegółów informacji zastosowanych numerów ASIN może potrwać do 24 godzin.

Skonfiguruj treści za pomocą dostępnych modułów

Moduł Wytyczne dotyczące zdjęć Umieszczenia tekstu
Logo marki 1 obraz – 600 x 180 pikseli -
Opis produktu - 1
Cecha 1 4 obrazy (linia) – 220 x 220 pikseli każdy 4
Cecha 2 3 obrazy (linia) – 300 x 300 pikseli każdy 3
Cecha 3 4 obrazy (siatka) – 135 x 135 pikseli każdy 4
Nagłówek 4 1 obraz (po lewej) – 300 x 300 pikseli 1 (po prawej)
Nagłówek 5 1 obraz (po prawej) – 300 x 300 pikseli 1 (po lewej)
Nagłówek 6 1 obraz – 970 x 300 pikseli 1
Obraz nagłówka 1 obraz – 970 x 600 pikseli -
Tabela porównawcza 5 obrazów – 150 x 300 pikseli 2
Pojedynczy obraz i pasek boczny 2 obrazy – główny (300 x 400 pikseli); pasek boczny (350 x 175 pikseli) 6
Cztery wyróżnienia obrazów 4 obrazy – 300 x 300 pikseli 4
Pojedynczy obraz i szczegóły specyfikacji 1 obraz – 300 x 300 pikseli 2
Pojedynczy obraz i najważniejsze cechy 1 obraz – 300 x 300 pikseli 2
Obraz i nakładka z jasnym tekstem 1 obraz – 970 x 300 pikseli 1

Ograniczenia

Amazon ma określone warunki i zasady dotyczące typów treści, które mogą być niedozwolone, dlatego koniecznie uważnie zapoznaj się z Wytycznymi dotyczącymi Treści A+. Nieprzestrzeganie niniejszych wytycznych może skutkować naruszeniami i może prowadzić do odrzucenia przez nasz system lub ewentualnego usunięcia ASIN jako produktu objętego ograniczeniami lub obu tych działań.

Kopiowanie w różnych krajach

Po zatwierdzeniu treści funkcja Treści A+ identyfikuje inne kraje, w których prowadzisz działalność i kopiuje wersje robocze treści na Twoje konto w tych krajach, tak aby nie trzeba było ponownie tworzyć szablonu A+ w każdym kraju. Obecnie wersje robocze są kopiowane w sposób przedstawiony w poniższej tabeli:

Kraj źródłowy i język Kopiuj jako wersję roboczą do
Angielski (USA) Angielski (Kanada), angielski (Wielka Brytania), angielski (Niemcy), angielski (Indie), angielski (Singapur), portugalski (Brazylia)
Hiszpański (USA) Hiszpański (Meksyk), hiszpański (Hiszpania)
Francuski (Kanada) Francuski (Francja)
Hiszpański (Meksyk) Hiszpański (USA), hiszpański (Hiszpania)
Angielski (Wielka Brytania) Angielski (Niemcy), francuski (Francja), włoski (Włochy), hiszpański (Hiszpania), angielski (Indie), English (Australia), Angielski (Singapur)
Niemiecki (Niemcy) Francuski (Francja), włoski (Włochy), hiszpański (Hiszpania)
Angielski (Niemcy) Angielski (Wielka Brytania)
Turecki (Niemcy) Turecki (Turcja)
Holenderski (Niemcy) Holenderski (Holandia)
Holenderski (Holandia) Holenderski (Niemcy)
Francuski (Francja) Angielski (Wielka Brytania), niemiecki (Niemcy), włoski (Włochy), hiszpański (Hiszpania)
Włoski (Włochy) Angielski (Wielka Brytania), niemiecki (Niemcy), francuski (Francja), hiszpański (Hiszpania)
Hiszpański (Hiszpania) Angielski (Wielka Brytania), niemiecki (Niemcy), francuski (Francja), włoski (Włochy)
Turecki (Turcja) Turecki (Niemcy)
Angielski (Emiraty Arabskie) Angielski (Arabia Saudyjska), angielski (Egipt)
Arabski (Emiraty Arabskie) Arabski (Arabia Saudyjska), arabski (Egipt)
Angielski (Arabia Saudyjska) Angielski (Emiraty Arabskie), angielski (Egipt)
Arabski (Arabia Saudyjska) Arabski (Emiraty Arabskie), arabski (Egipt)
Angielski (Egipt) Angielski (Emiraty Arabskie), angielski (Arabia Saudyjska)
Arabski (Egipt) Arabski (Emiraty Arabskie), arabski (Arabia Saudyjska)
Angielski (Australia) Angielski (Singapur)
Angielski (Singapur) Angielski (Australia)

Kopiowanie w różnych krajach zostanie automatycznie zastosowane do treści przesłanych do zatwierdzenia. Jeśli chcesz skopiować dowolną istniejącą treść między różnymi krajami, prześlij ją ponownie do zatwierdzenia, aby automatycznie wyzwolić kopiowanie między różnymi krajami.

Aby pomóc klientom kupującym w naszych sklepach w różnych krajach, Amazon może również automatycznie tłumaczyć i publikować Treści A+ w różnych krajach dotyczące kodów ASIN, które wcześniej były zlokalizowane w tych krajach.

Możesz edytować lub usunąć roboczą lub opublikowaną zlokalizowaną wersję Treści A+ na dowolnym koncie kraju. Postępuj zgodnie z następującymi instrukcjami:

  1. Kliknij wersję roboczą w Menadżerze treści A+.
  2. Kliknij Działania.
  3. Kliknij Usuń.
Spowoduje to trwałe usunięcie jej z panelu.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates