Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady Amazon dotyczące cen referencyjnych

Sugerowana cena detaliczna

W przypadku wielu kategorii produktów istnieje możliwość podania sugerowanej ceny detalicznej (RRP) lub sugerowanej ceny detalicznej producenta (MSRP), która jest zalecaną lub sugerowaną ceną detaliczną produktu ustaloną przez producenta. Podanie ceny RRP pomoże klientom poznać wartość Twojej oferty. Cena RRP może być wyświetlana w różnych miejscach, w tym na stronach produktów i w wynikach wyszukiwania dla Twoich produktów, aby zwrócić uwagę klientów na możliwe oszczędności.

  • Podana przez Ciebie cena RRP musi odzwierciedlać cenę stosowaną przez Ciebie lub innych sprzedawców (detalicznych), niebędącą krótkoterminową zniżką na dany produkt.
  • Ponadto Twoim obowiązkiem jest zapewnienie, że podana przez Ciebie cena RRP pozostaje aktualna.

Jeśli nie posiadasz ceny RRP spełniającej te kryteria, pozostaw to pole puste podczas dodawania nowego produktu. Jeśli nie będziemy w stanie zweryfikować podanej przez Ciebie ceny RRP, nie będziemy mogli jej używać.

Jeśli uznamy, że wyświetlana cena RRP lub komunikat o możliwych oszczędnościach wprowadzają klientów w błąd, zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania wyświetlania ceny RRP w dowolnym momencie, aby chronić naszych klientów.

Cena „Było”

Cena Było może być wyświetlana w różnych miejscach, w tym na stronie produktu oraz w wynikach wyszukiwania dla Twoich produktów, aby zwrócić uwagę na możliwe oszczędności. Cena Było jest ustalana na podstawie historycznych cen zapłaconych przez klientów za dany produkt w sklepie Amazon, z wyłączeniem cen promocyjnych.

Najniższa ostatnia cena

W przypadku ogłoszeń o obniżce ceny, takich jak okazje ograniczone czasowo, wyświetlamy najniższą ostatnią cenę produktu w sklepie Amazon w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny. Najniższa ostatnia cena może być wyświetlana w różnych miejscach, w tym na stronach produktów, stronach okazji i w wynikach wyszukiwania dla Twoich produktów, aby zwrócić uwagę klientów na możliwe oszczędności.

Okres obowiązywania zniżek

Koniecznie przestrzegaj wszelkich wymaganych przepisami prawa minimalnych i maksymalnych okresów obowiązywania zniżek. W przypadku niektórych sklepów Store w Unii Europejskiej zniżka może obowiązywać przez maksymalnie 30 dni kalendarzowych. Pamiętaj o zachowywaniu przerw między zniżkami, aby zapewnić klientom pozytywne wrażenia z zakupów.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates