Masz możliwość podania ceny referencyjnej, którą czasami wyświetlamy jako przekreśloną, w wielu kategoriach produktów. Ceny referencyjne mogą być wyświetlane w kilku miejscach, w tym na stronach szczegółowych informacji o produkcie i w wynikach wyszukiwania produktów w celu przedstawienia naszym klientom możliwej oszczędności.
Cena referencyjna może składać się z:
Jeśli nie masz sugerowanej ceny sprzedaży lub uprzednio obniżonej ceny spełniającej te kryteria, pamiętaj, aby podać tylko jedną cenę sprzedaży. Jeśli firma Amazon nie może zweryfikować podanej ceny referencyjnej, może ją zablokować.
Przekreślona cena wyświetlana przy Twojej ofercie powinna zawierać cenę, po której dokonano znaczącej sprzedaży produktu. Jeśli uznamy, że wyświetlana zniżka na ofertę jest myląca, zastrzegamy sobie prawo do anulowania oferty specjalnej Amazon w dowolnym momencie w celu ochrony naszych klientów.
Zniżki muszą uwzględniać wszelkie wymagane prawnie minimalne i maksymalne okresy trwania. W przypadku niektórych naszych rynków UE jest to maksymalnie 30 dni kalendarzowych. Pamiętaj o przerwach między rabatami, aby zapewnić zadowolenie klienta.