Skonfigurowanie krótszego czasu transportu produktów ma zasadnicze znaczenie dla poprawy wrażeń z zakupów i zwiększenia sprzedaży. Ustawienie krótszego czasu transportu prowadzi do skrócenia szacunkowego czasu dostawy wyświetlanego na stronie produktu i przy kasie, co zwiększa prawdopodobieństwo zakupu produktu. Produkty z krótszym czasem dostawy mają też większe szanse na zdobycie tytułu Wyróżniona propozycja na Amazon.
W przypadku wysyłki międzynarodowej spełnienie warunków uzyskania dostępu i ustawienia krótszego czasu transportu będzie zależało od Twojej jakości sprzedaży. Jeśli chcesz zachować dostęp do opcji krótszego czasu transportu, upewnij się, że spełniasz następujące wymagania dotyczące jakości sprzedaży (dotyczy zamówień z ostatnich 30 dni kalendarzowych):
Sprawdzaj swoje wskaźniki jakości sprzedaży, aby monitorować i poprawiać jakość sprzedaży.
Niespełnianie warunków dotyczących jakości sprzedaży spowoduje utratę dostępu do dotychczasowych opcji krótszego czasu transportu.
Aby ustawić krótszy czas transportu, możesz zmienić czas transportu w Ustawieniach wysyłki. Aby dowiedzieć się, jak zmodyfikować czas transportu, odwiedź stronę Zmień czas transportu.
Na przykład jeśli sprzedawca wysyła spoza Europy i wcześniej kwalifikował się do opcji zarówno 5–10 dni, jak i 10–14 dni, a teraz nie kwalifikuje się do opcji 5–10 dni, ale nadal kwalifikuje się do opcji 10–14 dni, szablon wysyłki standardowej z regułą wysyłki 5–10 dni roboczych zostanie automatycznie zmieniony na 10–14 dni roboczych i sprzedawca utraci dostęp do opcji 5–10 dni. Jeśli natomiast sprzedawca (na podstawie jakości sprzedaży z ostatnich 30 dni) nie kwalifikuje się ani do opcji 5–10 dni, ani 10–14 dni, szablony wysyłki zostaną automatycznie zmienione na 14–18 dni roboczych i sprzedawca utraci dostęp do wszystkich opcji związanych z krótszym czasem transportu.
Aby odwołać się od decyzji o cofnięciu kwalifikacji, wyślij odpowiedź na powiadomienie dotyczące konta, które pojawiło się w panelu Kondycja konta. Dołącz plan świadczący o zidentyfikowaniu problemów z jakością dostaw oraz opisujący sposób zmiany praktyk w celu rozwiązania tych problemów. Często stosowane środki zaradcze: