Aby zgłosić okazję do udziału w wydarzeniu:
Możesz sprawdzić, czy ASIN kwalifikuje się do zgłoszenia do udziału w wydarzeniu w dwóch miejscach:
Jeśli wydarzenie nie jest dostępne w polu Harmonogram, Twój ASIN nie kwalifikuje się obecnie do udziału w wydarzeniu.
Produkty muszą spełniać określone kryteria, aby móc kwalifikować się do udziału w wydarzeniu. Jeśli na panelu Okazje nie widzisz żadnych kwalifikujących się kodów ASIN, Twoje produkty nie spełniają obecnie kryteriów kwalifikacyjnych dla okazji. Dowiedz się, co zrobić, aby Twoje produkty spełniały kryteria kwalifikacyjne dla okazji.
ASIN musi spełniać różne kryteria kwalifikacyjne, aby mógł wziąć udział w wydarzeniu. Jeśli na stronie Utwórz okazję znajduje się informacja, że Twój ASIN nie kwalifikuje się do udziału w wydarzeniu, oznacza to, że nie spełnia on kryteriów udziału w wydarzeniu.
Nie możemy zagwarantować, że Twoja okazja zostanie wybrana do udziału w wydarzeniu. Po zgłoszeniu wszystkich okazji do udziału w wydarzeniu, Amazon przejrzy okazje planowane do uruchomienia podczas tego wydarzenia. Aby zwiększyć prawdopodobieństwo wyboru Twojej okazji, zgłoś te okazje, które Twoim zdaniem najbardziej zachęcą klientów do dokonania zakupu. Okazje, które mają większe dostępne zapasy i liczbę sztuk mogą również zdobyć przewagę podczas selekcji.
Wszystkie kwalifikujące się kody ASIN z wydarzeniem w polu Harmonogram spełniają podstawowe kryteria udziału w wydarzeniu. Dowiedz się, co zrobić, aby Twoje produkty spełniały kryteria kwalifikacyjne dla okazji. Amazon wybierze okazje z dużą liczbą sztuk i dużymi dostępnymi zapasami, a także zapewni zróżnicowaną mieszankę okazji dla klientów.
Tydzień wydarzeń obejmuje okres, podczas którego ruch klientów w sklepach Amazon może być znacznie większy, co może prowadzić do większej liczby wyświetleń i zwiększenia szansy na sprzedaż w ramach Twojej okazji.
Zobaczysz różne opłaty, w zależności od ustawień regionalnych. Opłata lub wariant opłaty są wyświetlane po wybraniu opcji Harmonogram podczas tworzenia okazji. Jeśli zaplanujesz swoją okazję w okresie wzmożonego ruchu, możemy pobrać wyższą opłatę. Jeśli zaplanujesz swoją okazję poza okresem wzmożonego ruchu, możemy pobrać niższą opłatę.
Jeśli naliczona opłata Ci nie odpowiada, możesz anulować okazję przed jej planowanym uruchomieniem. Uzyskaj informacje o opłatach za okazje.
Data i godzina Twojej okazji zostaną ujawnione w Seller Central na co najmniej tydzień przed planowanym uruchomieniem okazji. Jeśli Twoja okazja została wybrana do udziału w wydarzeniu, data rozpoczęcia i zakończenia będą zawierały nazwę wydarzenia (np. Prime Day , Cyber Monday itd.) wraz z czasem uruchomienia Twojej okazji. Jeśli Twoja okazja nie została wybrana do udziału w wydarzeniu, data rozpoczęcia i zakończenia będą odzwierciedlały tygodniowy przedział czasowy.
Aby upewnić się, że Twoja okazja będzie uwzględniona w wydarzeniu, regularnie ją monitoruj i wprowadzaj odpowiednie zmiany, aby utrzymać ją w statusie Nadchodzące. Postępuj zgodnie ze Wskazówkami dotyczącymi uruchamiania udanych okazji dostępnymi na stronie Okazje , aby dalej promować swoje produkty.