W narzędziu Zarządzaj zamówieniami możesz wyszukiwać zamówienia, korzystając z następujących filtrów:
Identyfikator śledzenia | Identyfikator śledzenia paczki dostarczony przez przewoźnika. |
numer ASIN | Standardowy numer identyfikacyjny Amazon.
Identyfikuje produkt w naszym katalogu. |
Adres e-mail kupującego | Adres pochodzący od Amazon, widoczny w formularzu kontaktu z klientem. |
Identyfikator oferty | Wartość pochodząca od Amazon do identyfikacji oferty. |
SKU | Jednostka przechowywania zapasów. Twój identyfikator produktu.
|
Identyfikator zamówienia | Unikatowy identyfikator zamówienia utworzony przez Amazon. |
Nazwa produktu | Tytuł utworzony przez Ciebie dla swojego produktu. |
Status zamówienia | Obejmuje zamówienia oczekujące, niewysłane, wysłane, anulowane i wszystkie. |
Zakres dat | Zamówienia utworzone w wybranym przedziale dni.
Uwaga: Zamówienia pozostają dostępne na stronie Zarządzaj zamówieniami przez maksymalnie 365 dni. Jeśli potrzebujesz informacji o starszych zamówieniach, skontaktuj się z działem obsługi sprzedawców.
|
Kanał sprzedaży |
Zamówienia składane za pośrednictwem strony internetowej Amazon, takiej jak Amazon.com lub Amazon.co.uk, lub strony internetowej innej niż Amazon, na przykład firmy.
Uwaga: Ta opcja filtrowania wyświetli się tylko w przypadku sprzedaży kilkoma kanałami przy użyciu jednego konta sprzedawcy.
|
Domyślnym ustawieniem wyszukiwania są wszystkie zamówienia złożone w ciągu ostatnich siedmiu dni. Możesz utworzyć i zapisać własne domyślne ustawienie wyszukiwania, tak aby za każdym razem, gdy wracasz do strony, lista zamówień wyświetlała te same wyniki.
Aby zapisać, usunąć lub zastąpić domyślne ustawienie wyszukiwania, wykonaj następujące czynności:
Zapisz | Aby zapisać wyszukiwanie, którego chcesz regularnie używać, zaznacz opcję Ustaw jako domyślny widok zamówienia poniżej ustawień wyszukiwania. |
Usuń | Aby usunąć zapisane wyszukiwanie, kliknij przycisk Wyczyść wszystkie filtry. Nastąpi przywrócenie domyślnego ustawienia wyszukiwania dla wszystkich zamówień złożonych w ciągu ostatnich siedmiu dni. |
Zastąp | Aby zastąpić zapisane wyszukiwanie, najpierw utwórz nowe wyszukiwanie, a następnie na stronie wyników zaznacz opcję Ustaw jako domyślny widok zamówienia. |
Znajdź zamówienia za pomocą funkcji wyszukiwania podstawowego, wykonując następujące czynności:
Skorzystaj z funkcji Wyszukiwanie zaawansowane, aby przeprowadzić bardziej szczegółowe wyszukiwanie.
Opcja | Opis |
---|---|
Szukaj: | Wybierz wartość z listy rozwijanej i wprowadź odpowiednie słowa kluczowe w polu tekstowym.
Ważne: Identyfikatory zamówień należy wprowadzić w formacie 000-1234567-1234567. W przeciwnym razie wyświetli się komunikat o błędzie „Nie znaleziono identyfikatora zamówienia”.
|
Data: | Wybierz opcję Data zamówienia lub Oczekiwana data wysyłki. Opcje Zakres różnią się w zależności od wybranej wartości daty.
Uwaga: Zamówienia pozostają dostępne na stronie Zarządzaj zamówieniami przez maksymalnie 365 dni. Jeśli potrzebujesz informacji o starszych zamówieniach, skontaktuj się z działem obsługi sprzedawców.
|
Status zamówienia: | Opcje różnią się w zależności od wybranej wartości daty. |
Kanał sprzedaży: | Zakupione na stronie internetowej Amazon lub na stronie internetowej innej niż Amazon.
Uwaga: Ta opcja wyszukiwania zaawansowanego wyświetli się tylko w przypadku sprzedaży kilkoma kanałami przy użyciu jednego konta sprzedawcy.
|
Sortuj według: | Kolejność sortowania wyników. |