Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Dbanie o bezpieczeństwo informacji o koncie

Bezpieczeństwo Twojego konta jest dla nas ważne, ponieważ ma ono kluczowe znaczenie dla Twojej firmy. Zalecamy stosowanie następujących najlepszych praktyk w celu zwiększenia bezpieczeństwa konta Amazon:

Seller Central – Najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa

  1. Skonfiguruj weryfikację dwuetapową dla wszystkich swoich kont Amazon. W ten sposób zwiększysz bezpieczeństwo hasła, ponieważ podczas logowania na konto wymagane będzie wprowadzenie dodatkowego kodu z telefonu. Może to znacznie zmniejszyć ryzyko nieautoryzowanego dostępu, jeśli hasło zostanie przejęte.
  2. Wybieraj silne hasła, różne dla każdego konta, i regularnie zmieniaj hasło.
    • Wybór tego samego hasła do każdego konta internetowego jest jak używanie tego samego klucza do zamykania domu, samochodu i biura – jeśli przestępca uzyska dostęp do jednego z nich, wszystkie z nich są narażone.
    • Użyj długiego hasła składającego się z cyfr, liter i symboli.
    • Unikaj używania w hasłach publicznie dostępnych informacji (np. numeru telefonu).
  3. Upewnij się, że adres e-mail lub numer telefonu komórkowego używany do logowania się na koncie jest aktualny. Aby uzyskać więcej informacji na temat zmiany adresu e-mail lub hasła, zobacz temat Zmiana ustawień logowania.
  4. Jeśli Twoja firma ma wielu użytkowników, każdy z nich musi skonfigurować własne konto, a następnie połączyć Twoje konta. Upewnij się, że regularnie sprawdzasz użytkowników dodatkowych, którzy mają dostęp do Twojego konta, i cofasz dostęp użytkownikom, którzy już go nie potrzebują.
  5. Przejrzyj ustawienia powiadomień i upewnij się, że masz wymaganą konfigurację, aby otrzymywać powiadomienia o ważnych działaniach podejmowanych na Twoim koncie. Strzeż się phishingu. Amazon nigdy nie prosi o weryfikację poufnych informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Takie informacje przesyłaj tylko podczas realizacji zamówienia na naszej stronie internetowej, rejestracji w celu sprzedawania w serwisie Amazon lub aktualizowania informacji o koncie w Seller Central.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności wiadomości e-mail, odwiedź naszą stronę, wpisując adres bezpośrednio w pasku przeglądarki, a nie klikając żadnych łączy.

    Aby dowiedzieć się więcej o działaniach firmy Amazon w zakresie zwalczania fałszywych wiadomości e-mail, zapoznaj się ze stroną pomocy Identyfikowanie fałszywych e-maili (spoofing).

Jeśli Twoje konto zostało naruszone

Jeśli uważasz, że Twoje konto Amazon zostało naruszone, wykonaj poniższe kroki:

  1. Zmień hasło służące do logowania się do Seller Central. Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto, skontaktuj się z Działem obsługi sprzedawców.
  2. Zapoznaj się z następującymi informacjami na koncie, aby określić, czy zostały wprowadzone jakiekolwiek zmiany:
    1. Preferencje dotyczące adresu e-mail
    2. Informacje o płatności
    3. Uprawnienia użytkownika
    4. Szczegółowe informacje o witrynie sklepu Amazon
    5. Uwagi dotyczące ofert i stanu
  3. Twoje konto e-mail również mogło zostać naruszone. Rozważ zmianę adresu e-mail powiązanego z kontem i użycie innego hasła do konta e-mail.
  4. Jeśli otrzymujesz wiadomości e-mail lub łącza, co do których masz podejrzenia, że są próbami phishingu, zgłoś je na adres stop-spoofing@amazon.com. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z tą stroną pomocy.
  5. Skontaktuj się z Działem obsługi sprzedawców, aby zgłosić, że Twoje konto zostało naruszone.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates