Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zwiększ sprzedaż

Oto obszary, na których możesz się skupić:

Amazon Selling Coach:

Amazon Selling Coach oferuje spersonalizowane rekomendacje, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność w serwisie Amazon (ta funkcja jest dostępna dla Sprzedawcy z profesjonalnymi planami sprzedaży).

Ceny i wysyłka:

Czy Twoje oferty są konkurencyjne w stosunku do porównywalnych produktów? Czy możesz zaoferować zachęty wysyłkowe? Poznaj konkurencję, opracowując atrakcyjny punkt cenowy lub ustawiając automatyczne korekty cen, aby automatycznie dostosowywać ceny w odpowiedzi na wydarzenia, takie jak cena wygranej w Buy Box. Uwzględnij koszty wysyłki w swoim rozpoznaniu. Kupujący często uznają koszty wysyłki jako główny czynnik przy podejmowaniu decyzji o dokonaniu zakupu online. Przejrzyj stronę Zarządzaj zapasami, aby zobaczyć, jaka jest najniższa cena i ceny w Buy Box każdego oferowanego produktu. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Bezpłatna dostawa i Automatyczna korekta cen.

Promocje:

Podczas zakupów online kupujący patrzą na całą gamę ofert promocyjnych — zniżki kwotowe lub procentowe, bezpłatne dostawy itd. Bezpłatna dostawa jest często powodem, dla którego kupujący wracają do Amazon. Również Ty możesz zrobić wielkie wrażenie na kupujących, oferując różne rodzaje promocji. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz temat Promocje.

Wspaniałe szczegółowe informacje o produkcie i opisy:

Opisując swój produkt, uwzględniaj kluczowe funkcje z korzyściami, wymieniając je w podpunktach. Dobrze napisany opis produktu pomaga kupującemu wyobrazić sobie doświadczenie związane z posiadaniem lub korzystaniem z produktu. Uwzględnienie informacji o wrażeniach, użytkowaniu i różnych korzyściach płynących z produktu może zainspirować kupujących.

Wyraźne, wysokiej jakości obrazy:

Obrazy o wysokiej rozdzielczości z wyraźnymi szczegółami stymulują wyobraźnię kupujących i inspirują do zakupu produktu. Co więcej, dostarcz jak najwięcej różnych obrazów. Wiele kategorii produktów pozwala na włączenie ilustracji wariantów lub alternatyw. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Wymagania dotyczące obrazu produktu.

Ulepszone strony marki:

Jeśli jesteś zarejestrowanym właścicielem marki, możesz zmienić stronę produktu, aby opisać funkcje produktu w inny sposób poprzez włączenie unikalnej historii marki, ulepszonych obrazów i rozmieszczenie tekstu. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Informacje o ulepszonej treści mark.

Skuteczne umieszczenie:

Czy Twoje przedmioty wyświetlane są w odpowiednich obszarach sklepu na podstawie podanych przez Ciebie informacji? Niektórzy kupujący wiedzą dokładnie, czego szukają, ale inni będą przeglądać według kategorii, więc upewnij się, że Twój produkt jest sklasyfikowany w odpowiedniej kategorii w celu ułatwienia znalezienia w trakcie przeglądania. Poznaj szerokość i głębokość wyboru każdej kategorii i zastanów się, gdzie Twoje przedmioty pasowałyby w strukturze kategorii. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Dokładne klasyfikowanie produktów.

Dział obsługi klienta:

Obserwuj każde zamówienie, oferując doskonałą obsługę klienta, aby zapewnić doskonałe doświadczenia zakupów. Możesz w ten sposób zdobyć świetne opinie o sprzedającym i gdy kupujący znajdą Twoje produkty, wzmacniać ich zaufanie. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Wytyczne dotyczące komunikacji.

Oferty międzynarodowe:

Dzięki ofertom na rynkach Amazon na całym świecie możesz zyskać natychmiastowy dostęp do milionów kupujących. Amazon Global Selling pomoże Ci rozwijać działalność niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w sprzedaży międzynarodowej, czy doświadczonym sprzedawcą. Oferujemy rynki internetowe na całym świecie — w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Chiny, Japonia, Australia, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Indie — oraz usługi i narzędzia, które pomogą Ci odnieść sukces na globalnym rynku. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Amazon Global Selling.

Eksportowanie zapasów dla międzynarodowych kupujących:

Zdecyduj się na FBA – eksport, a firma Amazon automatycznie dołączy kwalifikujące się produkty na Amazon do eksportu. FBA – eksport to usługa dostępna za pośrednictwem FBA, która może pomóc rozwijać Twoją międzynarodową działalność – wystarczy niewiele więcej niż jedno kliknięcie. Gdy kupujący z zagranicy składają zamówienia, Amazon wybiera, pakuje i wysyła produkt z Twoich zapasów. Usługa FBA – eksport eliminuje wiele tradycyjnych barier utrudniających wysyłkę produktów na całym świecie. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz sekcję FBA – eksport.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates