Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Ustawienia realizacji zamówienia – często zadawane pytania

Czy mogę ustawić różne czasy nieprzekraczalnych terminów zamówienia i preferencje pracy w weekendy przez przewoźnika/usługę wysyłki?

Nie, obecnie nie można ustawić różnych nieprzekraczalnych terminów zamówienia i włączyć obsługi weekendowej przez przewoźnika/usługi wysyłki. Jeśli korzystasz z wielu przewoźników, zalecamy dostosowanie się do operatora przed zmianą nieprzekraczalnych terminów zamówienia i włączeniem obsługi weekendowej. Domyślnie ustawienie dla operacji w sobotę i niedzielę jest ustawione jako wyłączone. Po włączeniu tego ustawienia, dni te będą wliczane do oczekiwanej daty wysyłki i szacunkowego terminu dostawy. Upewnij się, że wysyłasz produkt na czas, ponieważ brak szacunkowej daty wysyłki może wpłynąć na Twój wskaźnik opóźnień w wysyłce.

Czy czas nieprzekraczalnego terminu ustawiony przez klienta jest taki sam jak ten ustawiony przeze mnie w Ustawieniach realizacji zamówienia?

Klienci zobaczą nieprzekraczalny termin zamówienia ustawiony przez Ciebie do realizacji zamówienia na godzinę przed jego upływem. Na przykład jeśli nieprzekraczalny termin został ustawiony na 15:00, klienci zobaczą, że nieprzekraczalny termin to 14:00.

Zamówienie przed osiągnięciem nieprzekraczalnego terminu klienta Zamówienie po osiągnięciu nieprzekraczalnego terminu klienta
Opcja wysyłki zamówienia Wysyłka jednodniowa Wysyłka jednodniowa
Sprzedający ustala nieprzekraczalny termin na dostawę dwudniową 14:00 czasu lokalnego 14:00 czasu lokalnego
Klient osiąga nieprzekraczalny termin zamówienia 13:00 czasu lokalnego 13:00 czasu lokalnego
Godzina i data zamówienia 11:00 czasu lokalnego, poniedziałek, 12 kwietnia 2021 r. 15:00 czasu lokalnego, poniedziałek, 12 kwietnia 2021 r.
Wysyłka do dnia: poniedziałek, 12 kwietnia 2021 r. wtorek, 13 kwietnia 2021 r.
Dostawa do dnia: wtorek, 13 kwietnia 2021 r. środa, 14 kwietnia 2021 r.
Uwaga: Zmiana nieprzekraczalnego terminu zamówienia nie spowoduje zmiany wymagań dotyczących wydajności wysyłki Premium wymaganych do poprawnego działania.

Co się stanie, jeśli określę sobotę lub niedzielę jako dzień pracujący, ale przewoźnik nie odbiera zamówień w te dni?

Jeśli sobotę lub niedzielę określono jako dni pracujące, oczekuje się, że wysyłka zostanie wysłana w tych dniach, a przewoźnik ją odbierze. Jeśli przewoźnik nie może odebrać i zeskanować paczki odpowiednio w sobotę lub niedzielę, zalecamy wyłączenie tych dni stosownie do danego dnia operacyjnego, ponieważ brak szacowanej daty wysyłki może negatywnie wpłynąć na wskaźnik terminowości dostaw i spowodować utratę statusu warunków do wysyłki Premium.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates