Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady Amazon Marketplace dotyczące uczciwego ustalania cen

Sprzedawcy odpowiadają za ustalanie własnych cen w serwisach Amazon. Chcemy być firmą, która nie ma sobie równych, jeśli chodzi o zaspokajanie potrzeb klientów, dlatego dążymy do zapewnienia im jak największego wyboru produktów w najniższej cenie i z jak najszybszą dostawą. Sprzedawcy odgrywają istotną rolę w realizacji naszej misji.

Amazon regularnie monitoruje ceny produktów w swoich serwisach, w tym koszty wysyłki, a także porównuje je z innymi cenami dostępnymi dla klientów. Jeśli dostrzeżemy w ofercie praktyki cenowe mogące mieć szkodliwy wpływ na zaufanie klientów, możemy usunąć Buy Box, usunąć ofertę, zawiesić możliwość wysyłki, a w poważnych lub powtarzających się przypadkach zawiesić lub odebrać uprawnienia do sprzedaży.

Praktyki cenowe, które mogą mieć szkodliwy wpływ na zaufanie klientów, to między innymi:

  • ustalenie ceny referencyjnej produktu lub usługi, która wprowadza klientów w błąd
  • ustalenie ceny produktu lub usługi, która jest znacznie wyższa niż ostatnie ceny oferowane na lub poza Amazon
  • sprzedaż wielu jednostek produktu po cenie jednostkowej wyższej niż w przypadku sprzedaży pojedynczej jednostki tego samego produktu

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates