Możesz utworzyć kilka rodzajów promocji. Dowiedz się więcej o rodzajach promocji i ich zaletach.
W serwisie Amazon istnieją następujące ograniczenia dotyczące promocji:
Jeśli chcesz użyć istniejącej promocji jako wzorca dla nowej promocji, możesz tę promocję zduplikować.
Opcja | Opis |
---|---|
Minimalna liczba produktów | Promocja ma zastosowanie, gdy klient zakupi w ramach jednego zamówienia określoną liczbę kwalifikujących się przedmiotów . Musisz wprowadzić liczbę całkowitą. |
Kwota minimalna (w walucie) | Promocja ma zastosowanie, gdy klient w ramach jednego zamówienia wyda na kwalifikujące się produkty co najmniej określoną kwotę pieniędzy. |
Opcja | Opis |
---|---|
Zniżka kwotowa |
Kwota zniżkiPamiętaj, że wprowadzenie jako kwoty zniżki wartości równej lub wyższej od ceny produktu kwalifikującego się do promocji spowoduje nadanie mu faktycznej ceny zakupu równej 0 (przed opodatkowaniem i bez kosztu wysyłki). Ustalona cena za wszystkie produktyPromocja polega na zaoferowaniu klientom konkretnej ceny łącznej za zestaw X sztuk kwalifikujących się produktów zakupionych w ramach jednego zamówienia. Ta opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy jako promocję wybrano Zakupy kupującego: za każdą liczbę zakupionych produktów. |
Drugi produkt za darmo | Użyj domyślnej opcji Bezpłatne produkty. |
Opcja | Opis |
---|---|
Zniżka kwotowa | Jeśli wybierzesz opcję Dodatkowy produkt, kliknij Wybierz ASIN i wyszukaj odpowiedni produkt. |
Drugi produkt za darmo | Ustaw dla dodatkowego produktu ilość, w jakiej będzie on bezpłatny w przypadkach objętych promocją. |
Opcja | Opis |
---|---|
Poziomy (tylko w przypadku promocji polegających na zniżce kwotowej) | Można tworzyć wielopoziomowe promocje, które będą stosowane w kolejności rosnącej. Do utworzenia jest maksymalnie 9 poziomów. Przykład: kup 5 przedmiotów i uzyskaj 5% zniżki, kup 10 przedmiotów i uzyskaj 10% zniżki. Jeśli wybierzesz opcję Stosuje się do produktu dodatkowego, poziomy nie będą dostępne wśród opcji. |
Wykluczanie produktów | Wybierz listę produktów, które chcesz wykluczyć z promocji. Wybierz opcję Wybierz inną, jeżeli chcesz wybrać listę, która nie znajduje się na bieżącej liście rozwijanej. |
Ustaw zakres dat promocji w Kroku 2: pole Harmonogram.
W tej sekcji możesz utworzyć kod roszczenia lub wiadomość dotyczącą swojej promocji (nie jest to obowiązkowe). Jeśli nie chcesz tego robić, wykonaj pozostałe kroki poniżej.