Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zwroty produktów, zwroty kosztów, anulowanie zamówień i roszczenia

Zwroty produktów: Aby obsłużyć żądanie zwrotu, przejdź do strony Zarządzaj zwrotami, służącej do weryfikowania, autoryzowania lub odrzucania żądań zwrotu. Stronę Zarządzaj zwrotami możesz również otworzyć przez menu rozwijane Zamówienia w Seller Central.

Zwroty kosztów: Po otrzymaniu zwrotu towaru, niedoręczonej przesyłki lub dokonaniu innych uzgodnień dotyczących zwrotu kosztów zakupu Sprzedawca powinien dokonać zwrotu kosztów na rzecz kupującego. Koszt zakupu możesz zwrócić kupującemu w całości lub w części. Służy do tego narzędzie Zarządzaj zamówieniami. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Opcje zwrotu kosztów.

Anulowanie zamówień: Jeśli kupujący poprosi Cię o anulowanie zamówienia, a nie zostało ono przez Ciebie jeszcze wysłane i wysyłka nie została jeszcze potwierdzona, możesz ją anulować w sekcji Zarządzaj zamówieniami lub skorzystać z pliku anulowania zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już potwierdzone jako wysłane, możesz autoryzować żądanie zwrotu w sekcji Zarządzaj zwrotami.

Roszczenia: Oferowana przez Amazon gwarancja od A do Z chroni klientów składających zamówienia na produkty oferowane i wysyłane bezpośrednio przez Ciebie. Gwarancja ta obejmuje terminową dostawę, stan i obsługę zwrotów oferowanych przez Ciebie produktów. Jeśli klienci nie są zadowoleni z któregokolwiek z powyższych elementów transakcji i nie mogą rozwiązać problemu ze Sprzedawcą, mogą skierować reklamację do firmy Amazon. Możesz zapoznać się z zasadami przyjmowania takich roszczeń na stronie Gwarancja od A do Z.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates