Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Preferencje powiadomień

Preferencje powiadomień umożliwiają wskazanie, w jaki sposób chcesz otrzymywać powiadomienia i alerty dotyczące konta sprzedawcy.

Aby ustawić preferencje powiadomień, wykonaj następujące kroki:

  1. Na swoim koncie sprzedawcy wybierz Ustawienia, a następnie wybierz Preferencje powiadomień.
  2. W zakładce Opcje powiadomień przejrzyj ustawienia wiadomości e-mail.
  3. Aby zaktualizować lub dodać adres e-mail, kliknij przycisk Edytuj dla każdego typu powiadomień.
  4. Zaktualizuj lub dodaj swój adres e-mail, wybierz powiadomienia, które chcesz włączyć, a następnie kliknij Zapisz.

Błąd dostarczenia wiadomości e-mail

Na stronie głównej konta Sprzedawcy znajduje się okno powiadomienia. Ten powiadomienie informuje Cię o wszelkich niepowodzeniach dostarczenia powiadomień e-mail. Dostarczanie wiadomości e-mail może zakończyć się niepowodzeniem, ponieważ skrzynka odbiorcza jest pełna lub dostawca usług internetowych nie dostarczył powiadomienia.

Jeśli otrzymasz powiadomienie, przejdź do sekcji Preferencje powiadomień, aby zresetować preferencje dostawy, a następnie skontaktuj się z dostawcą usług internetowych w celu wykrycia ewentualnych problemów technicznych.

Typy powiadomień

Typy powiadomień, do których masz dostęp zależą od planu sprzedaży, który posiadasz. Poniższa lista zawiera wszystkie dostępne typy powiadomień, niezależnie od posiadanego planu sprzedaży:

  • Powiadomienia o zamówieniu: Powiadamiają Cię, gdy otrzymasz zamówienie. Można również włączyć powiadomienia dotyczące zamówień realizowanych przez Amazon (FBA) i przesyłek przychodzących.
  • Powiadomienia o zwrotach i roszczeniach: Powiadamiają Cię, gdy otrzymasz żądanie zwrotu dla zamówienia zrealizowanego przez Sprzedawcę, lub gdy kupujący kwestionuje opłatę.
  • Powiadomienia dotyczące ofert: Potwierdza, kiedy oferta zostanie utworzona lub zamknięta.
  • Raporty: Powiadamiają Cię, kiedy zaplanowany raport jest dostępny. Możesz wybrać cztery różne raporty: Otwarte raporty ofert, raporty realizacji zamówień, raporty sprzedanych ofert i raporty o anulowanych ofertach.
  • Powiadomienia Amazon Selling Coach (ta funkcja może nie być dostępna na Twoim rynku): Zawierają różne rekomendacje. Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź Amazon Selling Coach.
  • Powiadomienia dotyczące konta: Powiadomienia biznesowe i techniczne dotyczące problemów, które mogą mieć wpływ na Twoją firmę, takie jak okresowe wskazówki dotyczące nowych funkcji, zmiany harmonogramu lub przerwy w dostawie i nie tylko.
  • Powiadomienia dotyczące nagłych wypadków: W przypadku zdarzeń na dużą skalę, które mogą mieć wpływ na zamówienia lub przesyłki, ważne jest posiadanie pewnego i dokładnego numeru kontaktowego do kontaktu w nagłych wypadkach. Ten numer telefonu nie będzie widoczny dla kupujących i może się różnić od pozostałych numerów telefonu podanych w pliku dla Twojego konta Sprzedawcy.
  • Wiadomości: Preferencje wiadomości kontrolują sposób otrzymywania wiadomości od kupujących dotyczących ofert produktów i transakcji.
  • Powiadomienia Amazon Lending: Otrzymuj powiadomienia o otwartych zaproszeniach pożyczkowych.
  • Powiadomienia o cenach i ofertach: Powiadomienia dotyczące aktualizacji cen i ofert.

Aby potwierdzić, które typy powiadomień są dostępne, przejdź do sekcji Preferencje powiadomień.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates