Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady zatrzymywania środków

Zaufanie klientów jest dla firmy Amazon najważniejsze. Dlatego surowo zabraniamy sprzedaży podrobionych towarów oraz prowadzenia innej działalności o zwodniczym, oszukańczym lub nielegalnym charakterze. Jeśli odkryjemy Twoje zaangażowanie w tego rodzaju działalność, możemy dezaktywować Twoje konto Sprzedawcy i zablokować wszelkie znajdujące się na nim środki, aby chronić naszych klientów i Sprzedawców.

W momencie dezaktywacji konta blokujemy środki na rozliczenie zaległych transakcji, w tym zwrotów produktów lub kosztów, zgłoszonych przez klientów roszczeń od A do Z, kosztów wycofania zapasów i zaległych opłat. Możesz odwołać się od dezaktywacji konta, postępując zgodnie z instrukcjami podanymi w powiadomieniu o dezaktywacji lub w portalu Seller Central. Jeśli w wyniku odwołania Twoje konto zostanie przywrócone, środki zostaną zwolnione i wypłacone zgodnie z harmonogramem wypłat.

Jeśli Twoje konto nie zostanie przywrócone w wyniku odwołania lub nie zdecydujesz się na odwołanie, po upływie 90 dni od dezaktywacji konta możesz oddzielnie wnioskować o wypłatę środków, kontaktując się z nami pod adresem disbursement-appeals@amazon.pl.Przeprowadzimy niezależne czynności sprawdzające w celu oceny Twojego konta pod kątem nadużyć oraz innej działalności o oszukańczym lub zabronionym prawem charakterze. W trakcie tej procedury możemy zażądać dostarczenia dodatkowych informacji lub dokumentów dotyczących Twojej tożsamości, instrumentów finansowych i zaopatrywania się w produkty. Możemy sprawdzić wszelkie informacje przekazane przez Ciebie stronom trzecim lub instytucjom rządowym.

W przypadku stwierdzenia zaangażowania w działalność o zwodniczym, oszukańczym lub nielegalnym charakterze, nadużycia naszych systemów albo wielokrotnego naruszania naszych zasad, które chronią klientów i Sprzedawców, możemy zablokować część lub całość środków na Twoim koncie. Przykłady działalności o zwodniczym, oszukańczym lub nielegalnym charakterze obejmują między innymi: podawanie nieprawdziwej tożsamości, podawanie się za kogoś innego, naruszanie zasad Amazon dotyczących zwalczania podrabianych produktów i przesyłanie podrobionych dokumentów do Amazon.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates