Poniższe wymagania i ograniczenia dotyczą zwrotu opłat za usługę Realizacja przez Amazon (FBA), które według naszych ustaleń zostały naliczone przy użyciu nieprawidłowych wymiarów lub wagi. Zasady te nie mają zastosowania do zwrotów innych opłat.
Zwrócimy Ci opłaty FBA, jeśli potwierdzimy, że zostały one naliczone przy użyciu nieprawidłowych wymiarów lub wagi. Jeśli waga lub wymiary podane przez sprzedawcę różnią się od pomiaru zweryfikowanego przez Amazon, wiążący jest pomiar zweryfikowany przez Amazon.
Jeśli po zapoznaniu się z danymi dotyczącymi wagi i wymiarów w raporcie dotyczącym opłat nadal uważasz, że są one nieprawidłowe, skontaktuj się z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży i złóż wniosek o weryfikację.
ASIN nie kwalifikuje się do złożenia wniosku o dokonanie ponownego pomiaru, jeżeli:
Dla każdej opłaty możesz złożyć tylko jedno roszczenie. Dodatkowe roszczenia z tytułu tej samej opłaty zostaną odrzucone.
Możemy zażądać dodatkowej dokumentacji w celu przetworzenia roszczenia. Roszczenia z niewystarczającą dokumentacją mogą zostać odrzucone i zamknięte.
Po zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię, czy spełniasz warunki zwrotu kosztów.
Jeśli nie zgadzasz się z wynikami weryfikacji, możesz złożyć odwołanie. W przypadku odwołań decyzje Amazon są ostateczne.