Nieustannie staramy się, aby Amazon był najbezpieczniejszym i najbardziej zaufanym serwisem sprzedażowym na świecie, zarówno dla klientów, jak i sprzedawców, dlatego 1 lutego 2021 r. ogłosiliśmy rozpoczęcie programu Payment Service Provider (PSPP lub „Program”). Więcej informacji znajdziesz w ogłoszeniu Nowe zasady korzystania z oferty dostawców usług płatniczych (Payment Service Provider). Sprzedawcy, którzy zdecydują się na otrzymywanie przychodów ze sprzedaży na Amazon za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych (PSP), będą musieli korzystać z usług PSP uczestniczącego w Programie.
Od 15 lipca 2021 r. nie wypłacamy środków sprzedawcom korzystającym z usług PSP nieuczestniczących w Programie. Sprzedawcy korzystający z usług PSP nieuczestniczącego w Programie będą musieli zmienić PSP na uczestniczącego w Programie lub wybrać bank przyjmujący depozyty (tj. tradycyjny rachunek bankowy), aby otrzymywać wypłaty środków.
Jeśli obecnie wypłacasz środki, korzystając z usług PSP znajdującego się na liście poniżej lub z depozytowego konta bankowego (tradycyjnego rachunku bankowego), nie musisz podejmować żadnych działań.
Usilnie pracujemy nad włączeniem do Programu kolejnych PSP. Poniższa lista obejmuje PSP spełniających warunki tymczasowej rejestracji i ubiegających się obecnie o pełnoprawne uczestnictwo w Programie. Jeśli korzystasz z usług któregokolwiek z tych PSP, nie musisz podejmować żadnych działań. Możesz nadal korzystać z usług swojego PSP, aby otrzymywać wypłaty środków ze sprzedaży na Amazon. Gdy tylko wspomniani PSP spełnią warunki konieczne do pełnej rejestracji, zostaną dodani do listy PSP uczestniczących w Programie oraz do listy rozwiązań dotyczących wypłaty środków.
Jeśli korzystasz z usług PSP niewymienionego na żadnej z powyższych list ani na liście rozwiązań dotyczących wypłaty środków, skontaktuj się ze swoim PSP, aby dowiedzieć się o jego planach dotyczących uczestnictwa w Programie oraz bieżącym statusie. Jeśli PSP nie planuje ubiegać się o rejestrację, jak najszybciej zmień PSP na uczestniczącego w Programie lub zacznij korzystać z usług banku przyjmującego depozyty (czyli z tradycyjnego konta bankowego). Dzięki temu unikniesz zakłóceń w otrzymywaniu wypłat środków.
Powyższą listę będziemy aktualizować raz w tygodniu.