Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady zwrotu kosztów za etykiety wysyłkowe FBA

Strona dotyczy niewykorzystanych etykiet do przesyłek obsługiwanych przez przewoźników partnerskich.

Proces wnoszenia roszczeń różni się w zależności od etapu procesu realizacji, na którym produkt został zgubiony lub uszkodzony:

  • wysyłka do Amazon
  • działania prowadzone w centrum logistycznym
  • zwroty towarów od klientów w ramach FBA
  • wycofywanie zapasów.

Termin wnoszenia roszczeń

Roszczenie należy wnieść w ciągu dziewięciu miesięcy od daty utworzenia przesyłki. Roszczenia wniesione po upływie tego terminu nie spełniają warunków zwrotu kosztów.

Przed wniesieniem roszczenia

  • Potwierdź, że przesyłka została anulowana lub zamknięta.
  • Zapoznaj się z raportem o zwrotach kosztów, aby upewnić się, że koszty niewykorzystanych etykiet nie zostały jeszcze zwrócone.

Wnoszenie roszczenia

Jeśli po zapoznaniu się z raportem o zwrotach kosztów nadal uważasz, że któraś z niewykorzystanych etykiet kwalifikuje się do zwrotu kosztów, możesz wnieść roszczenie. Aby wnieść roszczenie dotyczące niewykorzystanych etykiet, utwórz roszczenie na stronie „Uzyskaj pomoc techniczną” w Seller Central.

Po zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię, czy roszczenie spełnia warunki zwrotu kosztów.

Uwaga: Możesz wnieść tylko jedno roszczenie na przesyłkę. Dodatkowe roszczenia dotyczące tej samej przesyłki zostaną odrzucone.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates