Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Czym jest transakcja odroczona?

Transakcja odroczona to transakcja, z tytułu której środki zostaną wypłacone sprzedawcy w późniejszym terminie. Wypłata środków w przypadku większości transakcji podlega tymczasowemu odroczeniu. „Data zwolnienia płatności” na stronie Transakcje odroczone informuje o tym, kiedy będzie można uzyskać dostęp do środków z tytułu transakcji odroczonych. Po tej dacie transakcja jest przenoszona do strony Transakcje, a środki zostają udostępnione do wypłaty.

Dlaczego moja transakcja jest odroczona?

Transakcja jest odroczona w trakcie oczekiwania na dostawę lub płatność od kupującego. Strona Transakcje odroczone służy między innymi identyfikowaniu takich zamówień, określaniu przyczyny odroczenia, spodziewanej daty otrzymania płatności i jej kwoty. Poniżej przedstawiono przyczyny odroczenia, jakie mogą pojawić się na stronie Transakcje odroczone:

Zasady dotyczące daty dostawy (zamówienia oczekujące na dostawę)

Zamówienie złożone przez klienta na Amazon podlega zazwyczaj Zasadom dotyczącym zatrzymania środków na podstawie daty dostawy. Przychody ze sprzedaży są zatrzymywane jako transakcja odroczona, dopóki nie otrzymamy informacji, że kupujący otrzymał zamówienie w obiecanym stanie. W ten sposób zapewniamy, że masz wystarczającą ilość środków na zrealizowanie ewentualnych zwrotów towaru, obciążeń zwrotnych lub zaspokojenie roszczeń.

W przeszłości przychody ze sprzedaży zatrzymane na podstawie daty dostawy były widoczne jako jedna kwota w wierszu „Rezerwa konta” w panelu Płatności. Obecnie są one wyświetlane jako transakcje odroczone, dzięki czemu dokładnie widać, których zamówień dotyczą i jak długo zatrzymane będą środki.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates