Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady dotyczące zdjęć opakowania produktu

Na tej stronie pomocy znajdziesz wymagania dotyczące zdjęć produktu i jego opakowania. Dostarczenie zdjęć jest obowiązkiem sprzedawcy. Zdjęcia muszą być wyraźne i muszą przedstawiać oryginalny, rzeczywisty przedmiot. Ponadto nie mogą być rozmyte ani zniekształcone.

Zwróć uwagę na następujące kwestie:

  • Na opakowaniu musi znajdować się napis informujący o nazwie producenta i jego fizycznej lokalizacji. Zamiast tego można mocno przytwierdzić tę informację do opakowania.
  • Na zdjęciach muszą być widoczne wszystkie strony produktu i opakowania. Ponadto zdjęcia nie mogą być obrazami cyfrowo zmodyfikowanymi ani wygenerowanymi komputerowo.
  • Na opakowaniu produktu muszą być widoczne wszystkie wymagane oznaczenia CE, informacje dotyczące bezpieczeństwa oraz dane na temat składu i daty ważności w lokalnym języku kraju, w którym produkt ten będzie oferowany do sprzedaży.
  • Zdjęcia muszą zawierać nazwę produktu, numer modelu lub oba te elementy.

Przesłane zgłoszenie, które nie będzie zawierać zdjęć wszystkich stron produktu lub nie będzie spełniać powyższych wymogów, uznamy za niekompletne, a proces jego weryfikacji może ulec wydłużeniu.

Poniżej znajdziesz przykładowe zdjęcia, na których szczegóły opakowania są łatwo dostrzegalne.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates