Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Wysyłanie wiadomości o znaczeniu krytycznym do kupującego

Na stronie Skontaktuj się z kupującym możesz wybrać pewne powody kontaktu w zależności od statusu zamówienia i określonych kategorii produktów.

Amazon nie blokuje wiadomości, jeśli są one niezbędne do realizacji zamówienia. Jeśli wiadomość została zablokowana, oznacza to, że kupujący zrezygnował z otrzymywania wiadomości o znaczeniu niekrytycznym od sprzedawców lub Amazon traktuje wybrany powód kontaktu jako taki, który nie jest kluczowy dla realizacji zamówienia.

Aby wysłać wiadomość dotyczącą konkretnego zamówienia, wykonaj następujące kroki w Seller Central:

  1. Przejdź do menu Zamówienia i wybierz Zarządzaj zamówieniami.
  2. Znajdź zamówienie, w sprawie którego chcesz skontaktować się z kupującym.
  3. W kolumnie Szczegóły zamówienia kliknij nazwę kupującego, aby otworzyć stronę Skontaktuj się z kupującym.
  4. Na następnej stronie wybierz przyczynę kontaktu, wpisz wiadomość i kliknij Wyślij.
    Ważne: Nie możesz edytować tematu wiadomości e-mail wysłanych z Seller Central. Amazon dostarczy wiadomości dotyczące realizacji zamówienia.

    Aby wysłać wiadomość dotyczącą konkretnego zamówienia, wykonaj następujące kroki, korzystając z klienta poczty e-mail.

    W dowolnym miejscu w temacie wstaw słowo [Ważne] w nawiasach kwadratowych, jak pokazano w tym przykładzie. Taka wiadomość nie zostanie zablokowana ani odesłana z powrotem.
    Uwaga: Możesz użyć dużych albo małych liter, ale słowo „ważne” musi być otoczone nawiasami kwadratowymi, by odniosło skutek. Na przykład wiersz tematu „Potrzebne dodatkowe informacje” powinien brzmieć: „[Ważne] Potrzebne dodatkowe informacje” lub „Potrzebne dodatkowe informacje [Ważne]”.
    Ważne: Użycie słowa [Ważne] w przypadku wiadomości o znaczeniu niekrytycznym może spowodować zawieszenie uprawnień do sprzedaży. Jeśli skorzystasz z innych tematów, wiadomość zostanie odrzucona, jeśli kupujący zdecydował się na zablokowanie takich wiadomości. Kupujący mogą również oznaczać wiadomości jako nieodpowiednie. Dlatego treść Twoich wiadomości powinna być ograniczona do żądania tylko tych informacji, które są absolutnie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates