Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Rozwiązywanie typowych problemów z załączeniem filmu

Na tej stronie znajdziesz rozwiązania typowych problemów sprzedawców związane z załączaniem filmów dotyczących produktów.

Mój film nie pojawia się na stronie produktu.


  1. Przejdź do strony Załączanie filmów i zarządzanie nimi.
  2. Użyj paska wyszukiwania, aby znaleźć film według jego tytułu lub ASIN.
  3. Sprawdź status swojego filmu.
    1. Jeśli status to Opublikowano, sprawdź stronę produktu. Jeśli dla produktu istnieje więcej niż sześć obrazów, rozważ usunięcie niektórych, aby Twój film znalazł się w grupie sześciu wyświetlanych elementów.
      Uwaga: Zazwyczaj filmy pojawiają się w ciągu 24 godzin. Jednak w okresach szczytu weryfikacja, zatwierdzenie i rozpoczęcie wyświetlania filmu o produktach może zająć do siedmiu dni roboczych.
  4. Jeśli status to Odrzucono, zobacz poniżej.

Dlaczego mój film został odrzucony?


  1. Przejdź do strony Załączanie filmów i zarządzanie nimi.
  2. Użyj paska wyszukiwania, aby znaleźć film według jego tytułu lub ASIN.
  3. Najedź kursorem na odrzucony film i kliknij Zarządzaj po prawej stronie.
  4. Przyczyna odrzucenia zostanie wyświetlona u góry strony.

Dodatkowe wskazówki znajdziesz tutaj: Załączanie filmów i zarządzanie nimi – często zadawane pytania.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates