Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Uzyskiwanie maksymalnych efektów okazji

Błyskawiczne okazje i 7-dniowe okazje to ograniczone czasowo promocje, w przypadku których produkt jest prezentowany na stronie Okazje Amazon. Za pomocą panelu Okazje możesz zgłaszać za opłatą błyskawiczne okazje i 7-dniowe okazje. Każda zgłaszana błyskawiczna okazja i 7-dniowa okazja wymaga zatwierdzenia przez Amazon, aby mogła pojawić się na stronie Okazje Amazon. Więcej informacji znajdziesz na stronach pomocy dotyczących okazji.

Wybierając i tworząc okazje, weź pod uwagę następujące wskazówki, które mogą wpłynąć na sukces Twojej okazji:

Przed utworzeniem okazji

  • Ulepszona treść marki: Właściciele marek mogą dodawać ulepszoną treść marki do swoich wystawionych produktów, wzbogacając opis produktu o dodatkowe zdjęcia i tekst. Funkcja ta jest dostępna wyłącznie dla sprzedawców, których zatwierdzono jako właścicieli marek w ramach procesu rejestracji w Amazon Brand Registry.
  • Prezentuj swoją okazję właściwym klientom: Upewnij się, że Twoje produkty są wystawione w odpowiedniej kategorii. Kategoria, w której ASIN lub nadrzędny ASIN jest wystawiony na Amazon, będzie również kategorią, w której okazja będzie wyświetlana na stronie Dzisiejsze okazje. Wystawiając produkty we właściwej kategorii sprawisz, że będą one prezentowane odpowiednim klientom podczas wyszukiwania według działu na stronie Dzisiejsze okazje.
  • Sezonowość: Każdy produkt ma swoją optymalną porę roku na sprzedaż klientom. Wybierz tydzień, w którym sezonowość Twojego produktu zostanie najlepiej wykorzystana.
  • Konkurencja na Amazon: Twoja okazja może być najlepiej wycenionym produktem w sklepach Amazon. Rozważ jednak, czy cena okazji jest konkurencyjna wobec podobnych produktów innych marek i sprzedawców.
  • Ceny poza Amazon: Sugerowana cena zapewnia, że Twój produkt jest najlepiej wycenionym produktem w sklepach Amazon. Rozważ jednak, czy cena okazji jest konkurencyjna wobec cen w witrynach internetowych poza Amazon.

Po utworzeniu okazji

  • Monitoruj status swoich nadchodzących okazji: Aktywnie monitoruj nadchodzące okazje na panelu Okazje w dniach poprzedzających datę rozpoczęcia okazji, aby mieć pewność, że zawsze spełniają one wymagania kwalifikacyjne. Jeśli którakolwiek z zaplanowanych okazji zostanie ukryta, dokonaj odpowiednich zmian w okazji na panelu Okazje . Więcej informacji znajdziesz na stronie Rozwiązywanie problemów z ukrytymi i aktywnymi okazjami.
  • Sprawdź stronę Nadchodzące okazje na Amazon: Kategoria, w której ASIN lub nadrzędny ASIN jest wystawiony na Amazon, będzie również kategorią, w której okazja będzie wyświetlana na stronie Dzisiejsze okazje. Wykorzystaj ten 24-godzinny okres na przejrzenie swoich nadchodzących okazji. Każda ukryta okazja musi zostać poprawiona na 25 godzin przed planowanym czasem jej rozpoczęcia. W przeciwnym razie nie pojawi się w sekcji Nadchodzące okazje i może zostać anulowana. Poniżej przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek:
    • Nadchodzące okazje powinny wyświetlać się w przewidywanej kategorii. Odszukaj swoje nadchodzące okazje, korzystając z filtrów Dział i Dostępność na stronie Dzisiejsze okazje, aby upewnić się, że klienci mogą je zobaczyć.
    • Zdjęcie okazji powinno być dobrej jakości i właściwie przedstawiać produkt. W razie potrzeby możesz zaktualizować zdjęcie okazji w Seller Central.
    • Cena okazji powinna zapewniać klientom sporą zniżkę. Możesz zwiększyć zniżkę procentową, obniżając cenę okazji i zwiększając liczbę sztuk objętą okazją, co pozwoli na skorzystanie z okazji większej liczbie klientów.
  • Unikaj wprowadzania zmian dotyczących kodów ASIN: W przypadku okazji o statusie Nadchodzące unikaj wprowadzania znacznych zmian dotyczących kodów ASIN lub nadrzędnego ASIN objętych okazją. Dotyczy to również następujących zmian:
    • Edycje cen: Jeśli obniżysz cenę dla kodów ASIN objętych okazją, może okazać się również konieczne obniżenie ceny okazji dla tych samych kodów ASIN, aby zapobiec ukryciu okazji.
    • Usuwanie lub zamykanie okazji: Nie zmieniaj statusu żadnych kodów ASIN objętych okazją na Zamknięte na stronie Zarządzaj zapasami. Spowoduje to anulowanie każdej aktualnie zaplanowanej okazji dla tego ASIN. Anulowanych okazji nie można ponownie aktywować.
    • Tworzenie nowych podrzędnych kodów ASIN: W przypadku okazji zawierających warianty unikaj tworzenia lub przypisywania nowych podrzędnych kodów ASIN do rodziny wariantów po utworzeniu okazji. Spowodowałoby to ponowną weryfikację okazji z uwzględnieniem nowych podrzędnych kodów ASIN, a w efekcie ukrycie lub anulowanie okazji.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates