Błyskawiczne okazje i 7-dniowe okazje to ograniczone czasowo promocje, w przypadku których produkt jest prezentowany na stronie Okazje Amazon. Za pomocą panelu Okazje możesz zgłaszać za opłatą błyskawiczne okazje i 7-dniowe okazje. Każda zgłaszana błyskawiczna okazja i 7-dniowa okazja wymaga zatwierdzenia przez Amazon, aby mogła pojawić się na stronie Okazje Amazon. Więcej informacji znajdziesz na stronach pomocy dotyczących okazji.
Wybierając i tworząc okazje, weź pod uwagę następujące wskazówki, które mogą wpłynąć na sukces Twojej okazji:
Przed utworzeniem okazji
Ulepszona treść marki: Właściciele marek mogą dodawać ulepszoną treść marki do swoich wystawionych produktów, wzbogacając opis produktu o dodatkowe zdjęcia i tekst. Funkcja ta jest dostępna wyłącznie dla sprzedawców, których zatwierdzono jako właścicieli marek w ramach procesu rejestracji w Amazon Brand Registry.
Prezentuj swoją okazję właściwym klientom: Upewnij się, że Twoje produkty są wystawione w odpowiedniej kategorii.
Kategoria, w której ASIN lub nadrzędny ASIN jest wystawiony na Amazon, będzie również kategorią, w której okazja będzie wyświetlana na stronie Dzisiejsze okazje.
Wystawiając produkty we właściwej kategorii sprawisz, że będą one prezentowane odpowiednim klientom podczas wyszukiwania według działu na stronie Dzisiejsze okazje.
Sezonowość: Każdy produkt ma swoją optymalną porę roku na sprzedaż klientom. Wybierz tydzień, w którym sezonowość Twojego produktu zostanie najlepiej wykorzystana.
Konkurencja na Amazon: Twoja okazja może być najlepiej wycenionym produktem w sklepach Amazon. Rozważ jednak, czy cena okazji jest konkurencyjna wobec podobnych produktów innych marek i sprzedawców.
Ceny poza Amazon: Sugerowana cena zapewnia, że Twój produkt jest najlepiej wycenionym produktem w sklepach Amazon. Rozważ jednak, czy cena okazji jest konkurencyjna wobec cen w witrynach internetowych poza Amazon.
Po utworzeniu okazji
Monitoruj status swoich nadchodzących okazji:
Aktywnie monitoruj nadchodzące okazje na panelu Okazje w dniach poprzedzających datę rozpoczęcia okazji, aby mieć pewność, że zawsze spełniają one wymagania kwalifikacyjne.Jeśli którakolwiek z zaplanowanych okazji zostanie ukryta, dokonaj odpowiednich zmian w okazji na panelu Okazje. Więcej informacji znajdziesz na stronie Rozwiązywanie problemów z ukrytymi i aktywnymi okazjami.
Sprawdź stronę Nadchodzące okazje na Amazon:
Kategoria, w której ASIN lub nadrzędny ASIN jest wystawiony na Amazon, będzie również kategorią, w której okazja będzie wyświetlana na stronie Dzisiejsze okazje.
Wykorzystaj ten 24-godzinny okres na przejrzenie swoich nadchodzących okazji. Każda ukryta okazja musi zostać poprawiona na 25 godzin przed planowanym czasem jej rozpoczęcia. W przeciwnym razie nie pojawi się w sekcji Nadchodzące okazje i może zostać anulowana. Poniżej przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek:
Nadchodzące okazje powinny wyświetlać się w przewidywanej kategorii. Odszukaj swoje nadchodzące okazje, korzystając z filtrów Dział i Dostępność na stronie Dzisiejsze okazje, aby upewnić się, że klienci mogą je zobaczyć.
Zdjęcie okazji powinno być dobrej jakości i właściwie przedstawiać produkt. W razie potrzeby możesz zaktualizować zdjęcie okazji w Seller Central.
Cena okazji powinna zapewniać klientom sporą zniżkę. Możesz zwiększyć zniżkę procentową, obniżając cenę okazji i zwiększając liczbę sztuk objętą okazją, co pozwoli na skorzystanie z okazji większej liczbie klientów.
Unikaj wprowadzania zmian dotyczących kodów ASIN: W przypadku okazji o statusie Nadchodzące unikaj wprowadzania znacznych zmian dotyczących kodów ASIN lub nadrzędnego ASIN objętych okazją. Dotyczy to również następujących zmian:
Edycje cen: Jeśli obniżysz cenę dla kodów ASIN objętych okazją, może okazać się również konieczne obniżenie ceny okazji dla tych samych kodów ASIN, aby zapobiec ukryciu okazji.
Usuwanie lub zamykanie okazji: Nie zmieniaj statusu żadnych kodów ASIN objętych okazją na Zamknięte na stronie Zarządzaj zapasami. Spowoduje to anulowanie każdej aktualnie zaplanowanej okazji dla tego ASIN. Anulowanych okazji nie można ponownie aktywować.
Tworzenie nowych podrzędnych kodów ASIN: W przypadku okazji zawierających warianty unikaj tworzenia lub przypisywania nowych podrzędnych kodów ASIN do rodziny wariantów po utworzeniu okazji. Spowodowałoby to ponowną weryfikację okazji z uwzględnieniem nowych podrzędnych kodów ASIN, a w efekcie ukrycie lub anulowanie okazji.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka).
Zaloguj się