Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zarządzanie eksperymentami

Zarządzanie eksperymentami pozwala na uruchamianie testów A/B (znanych również jako testy podzielone) w zakresie zawartości oferty odnoszącej się do Twojej marki. Eksperymenty pomagają porównać dwie wersje zawartości ze sobą, dzięki czemu można zobaczyć, która działa lepiej. Pod koniec eksperymentu możesz sprawdzić, która wersja spisywała się najlepiej, a następnie opublikować zwycięską zawartość. Uruchamiając eksperymenty, możesz dowiedzieć się, jak budować lepszą zawartość, która przemawia do klientów i pomaga zwiększyć sprzedaż.

Podczas eksperymentu klienci przeglądający zawartość ASIN są losowo podzieleni na dwie grupy. Jedna grupa widzi wersję A zawartości, podczas gdy druga widzi wersję B. Oznacza to, że eksperymenty nie prowadzą do wymiany zawartości w czasie. Zamiast tego obie wersje zawartości są zawsze wyświetlane podczas eksperymentu, jednak do różnych grup klientów. Klienci z grupy eksperymentalnej będą widzieć daną zawartość wszędzie tam, gdzie jest ona dostępna. Na przykład nazwa produktu eksperymentalnego będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, na stronie produktu ASIN oraz w koszyku / przy kasie. (Uwaga: eksperymenty nie mają wpływu na rankingi wyszukiwania.)

Typy zawartości dostępne do eksperymentowania

Dostępne są dwa rodzaje zawartości do eksperymentowania: obrazy produktów i nazwy produktów. Wkrótce uruchomimy możliwość eksperymentowania na treści A+ (treść strony produktu danej marki, która opisuje unikalną historię marki i zawiera ulepszone obrazy i teksty).

Klienci używają nazw produktów i obrazów podczas przeglądania wyników wyszukiwania, aby określić, które strony produktu chcą odwiedzić. W ten sposób eksperymenty z nazwą produktu i eksperymenty z obrazami mogą być wykorzystane do optymalizacji zawartości i pomóc w kierowaniu ruchu do danej oferty.

Kwalifikacja

Kwalifikacja marki: Aby uruchomić eksperymenty, musisz posiadać markę. Oznacza to, że jesteś wewnętrznym podmiotem w odniesieniu do marki i jesteś odpowiedzialny za sprzedaż marki w sklepie Amazon. Dodatkowo, aby eksperymentować, musisz mieć co najmniej jeden kwalifikujący się ASIN na podstawie ruchu (patrz następna sekcja).

Kwalifikacja ASIN: ASIN kwalifikuje się do eksperymentów, jeśli należy do Twojej marki i w ostatnich tygodniach charakteryzował się wystarczająco dużym natężeniem ruchu. Pozwalamy eksperymentować tylko z ASIN o dużym natężeniu ruchu, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zdecydowanego określenia zwycięzcy po zakończeniu eksperymentu. W zależności od kategorii, ASIN o dużym natężeniu ruchu mogą otrzymywać kilkadziesiąt zamówień tygodniowo lub więcej. Wybierając ASIN do eksperymentowania, MYE pokaże status kwalifikacji dla większości ASIN, lecz pamiętaj, że ASIN o bardzo niskim natężeniu ruchu mogą się nie pojawić.

Jeśli ASIN nie kwalifikuje się, ponieważ nie ma dużego natężenia ruchu, rozważ zwiększenie ruchu za pomocą reklam lub innych środków.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates