Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Często zadawane pytania dotyczące załączania filmów i zarządzania nimi

Ile czasu minie, zanim film pojawi się na stronie produktu?

Przetwarzamy i weryfikujemy wszystkie załączone filmy. Weryfikacja zazwyczaj trwa krócej niż jeden dzień, ale w okresach szczytowych może ona zająć do siedmiu dni roboczych lub dłużej.

Uwaga: Jeśli Twój film od dwóch dni ma status Opublikowano, ale nie został jeszcze wyświetlony na stronie produktu, sprawdź liczbę obrazów dla Twojego produktu. Jeśli jest ich więcej niż sześć, usuń niektóre z nich, aby film zyskał priorytet wyświetlania.

Czy moje filmy lub metadane mogą zawierać linki zewnętrzne?

Filmy nie mogą zawierać linków, adresów URL ani wezwań do działania, które przekierują klienta poza stronę produktu.

Jak poznać przyczynę odrzucenia filmu?

Wyświetl przyczyny odrzucenia, wykonując następujące działania:

  1. Przejdź do strony Załączanie filmów i zarządzanie nimi.
  2. Wyszukaj film.
  3. Kliknij Zarządzaj dla danego filmu.
  4. Przyczynę odrzucenia zobaczysz u góry ekranu.

Jak zaktualizować film po jego odrzuceniu?

Nie udostępniamy możliwości edycji pliku z filmem. Aby zaktualizować film, konieczne jest ponowne załączenie go.

Jak mogę zaktualizować miniaturę filmu?

Po załączeniu filmu miniatura zostanie wygenerowana automatycznie. Jeśli chcesz ją zmienić, kliknij miniaturę, aby załączyć obraz. Użyj obrazu wysokiej jakości w formacie.jpg lub .png.

Jak usunąć film?

Możesz usunąć film lub usunąć kody ASIN z filmu.

Usuń film, wykonując następujące działania:

  1. Przejdź do strony Załączanie filmów i zarządzanie nimi.
  2. Wyszukaj film.
  3. Kliknij przycisk Usuń w wierszu filmu.
Uwaga: Spowoduje to całkowite usunięcie filmu ze wszystkich stron produktów.

Usuń określone kody ASIN, wykonując następujące działania:

  1. Przejdź do strony Załączanie filmów i zarządzanie nimi.
  2. Wyszukaj film.
  3. Kliknij Zarządzaj w wierszu filmu.
  4. Usuń kody ASIN i zapisz zmiany.
Uwaga: Wszystkie filmy muszą być powiązane z co najmniej jednym ASIN

Czy mogę edytować film?

Nie udostępniamy możliwości edycji pliku z filmem. Aby zaktualizować film, konieczne jest ponowne załączenie go.

Jednak po opublikowaniu filmu możesz zmienić tytuł, miniaturę i powiązanie z ASIN. Aby to zrobić, wykonaj następujące działania:

  1. Przejdź do strony Załączanie filmów i zarządzanie nimi.
  2. Wyszukaj film.
  3. Wprowadź wymagane zmiany.

Wszystkie zmiany zostaną ponownie przetworzone do weryfikacji.

Czy mogę załączyć wiele filmów naraz?

Załączanie wielu filmów naraz nie jest obecnie obsługiwane.

Ile filmów i obrazów można dodać do bloku obrazów?

Aby film wyświetlał się w bloku obrazów, musi być w nim mniej niż 6 obrazów. Można również załączyć do 6 filmów.

W jaki sposób ustalana jest kolejność filmów na stronie produktu?

Strona produktu zawsze nadaje priorytet ostatniemu załączonemu filmowi.

Czy mogę usunąć filmy ze stron produktów?

Nie zezwalamy nikomu na usuwanie filmów innych osób, chyba że naruszają one bezpośrednio zasady dostępne na stronie Wytyczne dla społeczności.

Jeśli uważasz, że film narusza jedną lub więcej zasad, zgłoś to, klikając ZGŁOŚ w odtwarzaczu filmu.


Często zadawane pytania dotyczące załączania filmów i zarządzania nimi


Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates