Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zarządzanie zamówieniami FBA

Aby sprawdzić stan zamówień FBA złożonych w serwisie Amazon na stronie Zarządzaj zamówieniami, kliknij łącze Wyświetl zamówienia FBA. Jeśli sprzedajesz swoje zapasy w serwisie Amazon za pomocą funkcji Realizowane przez Amazon, Amazon zarządza Twoimi zamówieniami.

Płatności za zrealizowane zamówienia są wyświetlane w raporcie płatności.

Na stronie Zarządzaj zamówieniami znajduje się lista wszystkich zamówień niewysłanych, oczekujących, wysłanych i anulowanych, w tym:

  • Szczegóły zamówienia, takie jak identyfikator zamówienia, nazwa produktu, zamówiona liczba lub ilość, ASIN, SKU, kanał sprzedaży, metoda realizacji i kraj rozliczeniowy.
  • Informacje o wysyłce, w tym sposób wysyłki, status płatności i wszelkie oczekujące działania.
  • Narzędzia do zarządzania zamówieniami, takie jak anulowanie i zwroty pieniędzy, narzędzia wysyłkowe (wysyłka zakupu i drukowanie dokumentów dostawy) i inne. W przypadku zamówień realizowanych przez Amazon, działania te są obsługiwane przez dział obsługi klienta Amazon.

Aby uzyskać więcej informacji na temat działania strony Zarządzaj zamówieniami, zobacz sekcję Zarządzaj zamówieniami.

Aby uzyskać informacje na temat wyszukiwania i filtrowania zamówień, zobacz sekcję Wyszukaj zamówienia.

Zamówienia realizowane przez Amazon

Status zamówienia realizowanego przez Amazon może być:

  • Oczekujący — Niektóre pozycje w zamówieniu nie zostały wysłane. Zamówienia mogą być oczekujące, ponieważ:
    • Zamówienie jest w oczekujące, podczas gdy inne produkty zostały zebrane do bezpłatnej wysyłki.
    • Płatność kartą kredytową nie została autoryzowana.
    • W magazynie brakuje produktu z zamówienia. W przypadkach, gdy Amazon dzieli zamówienie, status będzie oczekujący do momentu wysłania ostatniego produktu, nawet jeśli płatność zostanie zakończona.
  • Płatność zakończona — Zamówienie zostało opłacone.

Zamówienia w realizacji wielokanałowej

Zamówienia w realizacji wielokanałowej są oznaczane jako „nie Amazon” w polu Kanał sprzedaży w Szczegółach zamówienia.

Status zlecenia w realizacji wielokanałowej może być jedną z następujących opcji:

  • Nie nadaje się do realizacji — Zamówienie nie może zostać zrealizowane, ponieważ produkt jest niedostępny w magazynie lub adres wysyłki jest nieprawidłowy.
  • Planowanie — Zamówienie zostało otrzymane.
  • Wysyłka — Zamówienie jest pakowane do wysyłki.
  • Zakończone — Zamówienie zostało wysłane.

Aby uzyskać więcej informacji na temat zarządzania zamówieniami w realizacji wielokanałowej, zobacz sekcję Realizacja wielokanałowa.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates