Wyświetlanie wstrzymanych płatności w nowym raporcie o transakcjach odroczonych
Zgodnie z zasadami Amazon dotyczącymi płatności na podstawie daty dostawy zazwyczaj zatrzymujemy przychody ze sprzedaży do siedmiu dni po dostarczeniu zamówienia.
Aby zapewnić Ci lepszy wgląd w zatrzymane przez nas środki, w panelu Płatności dodaliśmy nowy status transakcji odroczonych.
Od 1 listopada środki zatrzymane na podstawie daty dostawy będą wyświetlane jako Transakcje odroczone w polu „Saldo ogółem” na górze panelu „Płatności”. Do tego czasu mogą one nadal wyświetlać się w polu środków zatrzymanych na poziomie konta w panelu „Płatności” i w raportach. Uwaga: Jeśli nie podlegasz naszym zasadom dotyczącym dat dostawy, widok Twojego panelu się nie zmieni.
Aby wyświetlić więcej szczegółów, kliknij saldo transakcji odroczonych. Na stronie „Transakcje” będą się wyświetlać: lista zamówień, które składają się na saldo, powód odroczenia i szacunkowa data zwolnienia płatności dla poszczególnych zamówień.
Aby pobrać szczegółowy raport o odroczonych transakcjach:
- Przejdź na stronę Repozytorium raportów o płatnościach.
- W polu Typ raportu wybierz Transakcja odroczona.
- Kliknij Zamów raport.
Gdy status transakcji zmieni się z „Odroczone” na „Zwolnione”, nie będzie już ona uwzględniana w raporcie o transakcjach odroczonych. Aby pobrać wszystkie zwolnione transakcje z określonego okresu, wybierz typ raportu Transakcje.
Po wprowadzeniu tej zmiany wyłącznie nowe transakcje będą wyświetlane jako odroczone. Starsze transakcje pozostaną zatrzymane w ramach środków zatrzymanych na poziomie konta, dopóki nie zostaną udostępnione do wypłaty. Środki zatrzymane na poziomie konta mogą się również wyświetlać, jeśli jedno z Twoich zamówień zostało objęte reklamacją lub obciążeniem zwrotnym albo jeśli Twoje konto jest w trakcie weryfikacji.
Uwaga: Informacje na temat transakcji odroczonych nie zostaną zawarte w tabeli w panelu „Płatności”, dopóki nie zostaną zwolnione.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Czym jest transakcja odroczona?
Podziel się swoją opinią na temat tej zmiany, wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres seller-payments-experience@amazon.com.
Wyświetlanie wstrzymanych płatności w nowym raporcie o transakcjach odroczonych
Zgodnie z zasadami Amazon dotyczącymi płatności na podstawie daty dostawy zazwyczaj zatrzymujemy przychody ze sprzedaży do siedmiu dni po dostarczeniu zamówienia.
Aby zapewnić Ci lepszy wgląd w zatrzymane przez nas środki, w panelu Płatności dodaliśmy nowy status transakcji odroczonych.
Od 1 listopada środki zatrzymane na podstawie daty dostawy będą wyświetlane jako Transakcje odroczone w polu „Saldo ogółem” na górze panelu „Płatności”. Do tego czasu mogą one nadal wyświetlać się w polu środków zatrzymanych na poziomie konta w panelu „Płatności” i w raportach. Uwaga: Jeśli nie podlegasz naszym zasadom dotyczącym dat dostawy, widok Twojego panelu się nie zmieni.
Aby wyświetlić więcej szczegółów, kliknij saldo transakcji odroczonych. Na stronie „Transakcje” będą się wyświetlać: lista zamówień, które składają się na saldo, powód odroczenia i szacunkowa data zwolnienia płatności dla poszczególnych zamówień.
Aby pobrać szczegółowy raport o odroczonych transakcjach:
- Przejdź na stronę Repozytorium raportów o płatnościach.
- W polu Typ raportu wybierz Transakcja odroczona.
- Kliknij Zamów raport.
Gdy status transakcji zmieni się z „Odroczone” na „Zwolnione”, nie będzie już ona uwzględniana w raporcie o transakcjach odroczonych. Aby pobrać wszystkie zwolnione transakcje z określonego okresu, wybierz typ raportu Transakcje.
Po wprowadzeniu tej zmiany wyłącznie nowe transakcje będą wyświetlane jako odroczone. Starsze transakcje pozostaną zatrzymane w ramach środków zatrzymanych na poziomie konta, dopóki nie zostaną udostępnione do wypłaty. Środki zatrzymane na poziomie konta mogą się również wyświetlać, jeśli jedno z Twoich zamówień zostało objęte reklamacją lub obciążeniem zwrotnym albo jeśli Twoje konto jest w trakcie weryfikacji.
Uwaga: Informacje na temat transakcji odroczonych nie zostaną zawarte w tabeli w panelu „Płatności”, dopóki nie zostaną zwolnione.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Czym jest transakcja odroczona?
Podziel się swoją opinią na temat tej zmiany, wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres seller-payments-experience@amazon.com.