Weryfikacja konta Sprzedawcy trwa już 2 miesiące?!
Rozpoczęliśmy sprzedaż na Amazon latem 2024 r., do dziś nie uzyskaliśmy wypłaty należnych nam z tytułu sprzedaży towarów środków, powodem jest trwająca od początku września br. weryfikacja naszego konta, zaś powodem tej weryfikacji jest... niemożność ustalenia przez Dział Weryfikacji Amazon faktu, że podana przez nas w Seller Central nazwa właściciela konta (SUPERSOUND SP. Z O.O.) jest tożsama z widniejącą w KRS pełną nazwą spółki (Supersound Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością).
Przesyłane do supportu interwencje nic nie dają, sprawy są przekazywane dalej do działu wewnętrznego i nie następuje żaden kontakt zwrotny.
Czy ktoś z Was miał już podobną sytuację? Jakie są inne możliwości kontaktu, jeżeli standardowy dział wsparcia partnerów sprzedaży nie jest w stanie pomóc?
Weryfikacja konta Sprzedawcy trwa już 2 miesiące?!
Rozpoczęliśmy sprzedaż na Amazon latem 2024 r., do dziś nie uzyskaliśmy wypłaty należnych nam z tytułu sprzedaży towarów środków, powodem jest trwająca od początku września br. weryfikacja naszego konta, zaś powodem tej weryfikacji jest... niemożność ustalenia przez Dział Weryfikacji Amazon faktu, że podana przez nas w Seller Central nazwa właściciela konta (SUPERSOUND SP. Z O.O.) jest tożsama z widniejącą w KRS pełną nazwą spółki (Supersound Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością).
Przesyłane do supportu interwencje nic nie dają, sprawy są przekazywane dalej do działu wewnętrznego i nie następuje żaden kontakt zwrotny.
Czy ktoś z Was miał już podobną sytuację? Jakie są inne możliwości kontaktu, jeżeli standardowy dział wsparcia partnerów sprzedaży nie jest w stanie pomóc?