Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
Seller_VifHiV5Uf5I8b

Nieprawidłowa metoda płatności

Witam,

Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić

33 wyświetlenia
1 odpowiedź
Tagi:Dział obsługi Sprzedawców, Zawieszone
10
Odpowiedź
user profile
Seller_VifHiV5Uf5I8b

Nieprawidłowa metoda płatności

Witam,

Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić

Tagi:Dział obsługi Sprzedawców, Zawieszone
10
33 wyświetlenia
1 odpowiedź
Odpowiedź
1 odpowiedź
user profile
Seller_q8yf7VccNAysN
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_VifHiV5Uf5I8b

mam podobnie z Velobank

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Seller_VifHiV5Uf5I8b

Nieprawidłowa metoda płatności

Witam,

Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić

33 wyświetlenia
1 odpowiedź
Tagi:Dział obsługi Sprzedawców, Zawieszone
10
Odpowiedź
user profile
Seller_VifHiV5Uf5I8b

Nieprawidłowa metoda płatności

Witam,

Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić

Tagi:Dział obsługi Sprzedawców, Zawieszone
10
33 wyświetlenia
1 odpowiedź
Odpowiedź
user profile

Nieprawidłowa metoda płatności

autorstwa Seller_VifHiV5Uf5I8b

Witam,

Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić

Tagi:Dział obsługi Sprzedawców, Zawieszone
10
33 wyświetlenia
1 odpowiedź
Odpowiedź
1 odpowiedź
1 odpowiedź
Szybkie filtry
Sortuj według
user profile
Seller_q8yf7VccNAysN
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_VifHiV5Uf5I8b

mam podobnie z Velobank

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Seller_q8yf7VccNAysN
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_VifHiV5Uf5I8b

mam podobnie z Velobank

00
user profile
Seller_q8yf7VccNAysN
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_VifHiV5Uf5I8b

mam podobnie z Velobank

00
Odpowiedź
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności