Spełnij wymogi dotyczące międzynarodowej przesyłki zwrotnej do 11 listopada 2024 r.
Zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT) z realizacją zamówień przez sprzedawcę.
Jeśli w ciągu czterech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z tych opcji swoim klientom na Amazon.co.uk, od 11 listopada 2024 r. będziemy zwracać im pieniądze w Twoim imieniu i obciążać stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.
- Krajowy adres zwrotny i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów. Więcej informacji na temat uzyskiwania krajowych adresów zwrotnych znajdziesz na stronie Program „Dostawca zwrotów towarów”. Aby dowiedzieć się, czy za koszty zwrotu towaru odpowiada kupujący, czy sprzedawca, przejdź na stronę Kody przyczyny zwrotu towaru.
- Opłacona etykieta międzynarodowej przesyłki zwrotnej. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosi sprzedawca.
- Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.
Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowej przesyłki zwrotnej znajdziesz na stronie Zwroty towaru od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.
Spełnij wymogi dotyczące międzynarodowej przesyłki zwrotnej do 11 listopada 2024 r.
Zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT) z realizacją zamówień przez sprzedawcę.
Jeśli w ciągu czterech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z tych opcji swoim klientom na Amazon.co.uk, od 11 listopada 2024 r. będziemy zwracać im pieniądze w Twoim imieniu i obciążać stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.
- Krajowy adres zwrotny i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów. Więcej informacji na temat uzyskiwania krajowych adresów zwrotnych znajdziesz na stronie Program „Dostawca zwrotów towarów”. Aby dowiedzieć się, czy za koszty zwrotu towaru odpowiada kupujący, czy sprzedawca, przejdź na stronę Kody przyczyny zwrotu towaru.
- Opłacona etykieta międzynarodowej przesyłki zwrotnej. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosi sprzedawca.
- Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.
Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowej przesyłki zwrotnej znajdziesz na stronie Zwroty towaru od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.