Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
News_Amazon

Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.

Konfiguracja trybu urlopowego

Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.

Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.

Uwaga: Zanim zmiana ustawień dni wolnych od pracy zostanie odzwierciedlona w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

12 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.

Konfiguracja trybu urlopowego

Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.

Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.

Uwaga: Zanim zmiana ustawień dni wolnych od pracy zostanie odzwierciedlona w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
12 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
News_Amazon

Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.

Konfiguracja trybu urlopowego

Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.

Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.

Uwaga: Zanim zmiana ustawień dni wolnych od pracy zostanie odzwierciedlona w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

12 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.

Konfiguracja trybu urlopowego

Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.

Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.

Uwaga: Zanim zmiana ustawień dni wolnych od pracy zostanie odzwierciedlona w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
12 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim

autorstwa News_Amazon

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.

Konfiguracja trybu urlopowego

Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.

Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.

Uwaga: Zanim zmiana ustawień dni wolnych od pracy zostanie odzwierciedlona w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
12 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności