Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.
Konfiguracja trybu urlopowego
Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.
Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.
Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.
Skonfiguruj ustawienia urlopu w okresie letnim
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie letnim lub planujesz pracować w dni wolne od pracy, wykonaj opisane poniżej czynności, aby zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.
Konfiguracja trybu urlopowego
Ustaw tryb urlopowy na koncie w sekcji Ustawienia statusu sklepu i dni wolnych od pracy, aby nie dopuścić do przeoczenia zamówień, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie Twoich stron produktów z realizacją zamówień przez sprzedawcę i niewyświetlanie ich w wynikach wyszukiwania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Status oferty w trakcie urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.
Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni wolne od pracy, wybierz kolejno Ustawienia > Ustawienia wysyłki > Dni wolne od pracy, aby zmienić dni wolne od pracy w dni robocze.
Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące ponownej zmiany dni roboczych w dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się zespołem zajmującym się wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta. Przejdź na stronę „Kondycja konta” i kliknij Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.