Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
News_Amazon

Zmiany w wymogach dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych od 11 sierpnia

Zgodnie z wymaganiami Amazon dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT), które są objęte realizacją zamówień przez sprzedawcę.

Od 11 sierpnia 2025 r., jeśli w ciągu trzech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z poniższych opcji klientom z Amazon.de, których zamówienia wysłano spoza terytorium Niemiec, zwrócimy im pieniądze w Twoim imieniu i obciążymy stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.

Od 11 sierpnia 2025 r. taki sam okres trzech dni kalendarzowych będzie obowiązywał również w przypadku klientów z Amazon.co.uk, których zamówienia wysłano spoza terytorium Zjednoczonego Królestwa. Nowy okres zastępuje bieżący okres czterech dni kalendarzowych, który wprowadzono 11 listopada 2024 r. Opłaty te nie kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach roszczeń SAFE-T.

Musisz oferować jedną z następujących opcji:

  • Krajowy adres zwrotny w Niemczech i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów.
  • Opłacona etykieta zwrotna na potrzeby międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów wysyłanych z miejsca realizacji zamówień poza terytorium Niemiec. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosisz Ty.
  • Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.

Ponadto od 11 sierpnia 2025 r. będzie można korzystać z opłaconych etykiet zwrotnych Amazon dla zamówień z realizacją przez sprzedawcę. Etykiety te będą dostępne w ramach usług wysyłki zwrotnej Amazon w przypadku transgranicznych zwrotów towarów z Amazon.de realizowanych przez DHL Connect i DPD. W ramach programu „Opłacone etykiety zwrotne Amazon” automatycznie dostarczamy opłacone etykiety zwrotne z możliwością śledzenia przesyłki na potrzeby zwrotów zainicjowanych przez klienta zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru. Program ten może pomóc Ci w spełnieniu wymagań dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych.

Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych znajdziesz na stronie Zwroty towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.

2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Zmiany w wymogach dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych od 11 sierpnia

Zgodnie z wymaganiami Amazon dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT), które są objęte realizacją zamówień przez sprzedawcę.

Od 11 sierpnia 2025 r., jeśli w ciągu trzech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z poniższych opcji klientom z Amazon.de, których zamówienia wysłano spoza terytorium Niemiec, zwrócimy im pieniądze w Twoim imieniu i obciążymy stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.

Od 11 sierpnia 2025 r. taki sam okres trzech dni kalendarzowych będzie obowiązywał również w przypadku klientów z Amazon.co.uk, których zamówienia wysłano spoza terytorium Zjednoczonego Królestwa. Nowy okres zastępuje bieżący okres czterech dni kalendarzowych, który wprowadzono 11 listopada 2024 r. Opłaty te nie kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach roszczeń SAFE-T.

Musisz oferować jedną z następujących opcji:

  • Krajowy adres zwrotny w Niemczech i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów.
  • Opłacona etykieta zwrotna na potrzeby międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów wysyłanych z miejsca realizacji zamówień poza terytorium Niemiec. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosisz Ty.
  • Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.

Ponadto od 11 sierpnia 2025 r. będzie można korzystać z opłaconych etykiet zwrotnych Amazon dla zamówień z realizacją przez sprzedawcę. Etykiety te będą dostępne w ramach usług wysyłki zwrotnej Amazon w przypadku transgranicznych zwrotów towarów z Amazon.de realizowanych przez DHL Connect i DPD. W ramach programu „Opłacone etykiety zwrotne Amazon” automatycznie dostarczamy opłacone etykiety zwrotne z możliwością śledzenia przesyłki na potrzeby zwrotów zainicjowanych przez klienta zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru. Program ten może pomóc Ci w spełnieniu wymagań dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych.

Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych znajdziesz na stronie Zwroty towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
News_Amazon

Zmiany w wymogach dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych od 11 sierpnia

Zgodnie z wymaganiami Amazon dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT), które są objęte realizacją zamówień przez sprzedawcę.

Od 11 sierpnia 2025 r., jeśli w ciągu trzech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z poniższych opcji klientom z Amazon.de, których zamówienia wysłano spoza terytorium Niemiec, zwrócimy im pieniądze w Twoim imieniu i obciążymy stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.

Od 11 sierpnia 2025 r. taki sam okres trzech dni kalendarzowych będzie obowiązywał również w przypadku klientów z Amazon.co.uk, których zamówienia wysłano spoza terytorium Zjednoczonego Królestwa. Nowy okres zastępuje bieżący okres czterech dni kalendarzowych, który wprowadzono 11 listopada 2024 r. Opłaty te nie kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach roszczeń SAFE-T.

Musisz oferować jedną z następujących opcji:

  • Krajowy adres zwrotny w Niemczech i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów.
  • Opłacona etykieta zwrotna na potrzeby międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów wysyłanych z miejsca realizacji zamówień poza terytorium Niemiec. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosisz Ty.
  • Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.

Ponadto od 11 sierpnia 2025 r. będzie można korzystać z opłaconych etykiet zwrotnych Amazon dla zamówień z realizacją przez sprzedawcę. Etykiety te będą dostępne w ramach usług wysyłki zwrotnej Amazon w przypadku transgranicznych zwrotów towarów z Amazon.de realizowanych przez DHL Connect i DPD. W ramach programu „Opłacone etykiety zwrotne Amazon” automatycznie dostarczamy opłacone etykiety zwrotne z możliwością śledzenia przesyłki na potrzeby zwrotów zainicjowanych przez klienta zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru. Program ten może pomóc Ci w spełnieniu wymagań dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych.

Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych znajdziesz na stronie Zwroty towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.

2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Zmiany w wymogach dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych od 11 sierpnia

Zgodnie z wymaganiami Amazon dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT), które są objęte realizacją zamówień przez sprzedawcę.

Od 11 sierpnia 2025 r., jeśli w ciągu trzech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z poniższych opcji klientom z Amazon.de, których zamówienia wysłano spoza terytorium Niemiec, zwrócimy im pieniądze w Twoim imieniu i obciążymy stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.

Od 11 sierpnia 2025 r. taki sam okres trzech dni kalendarzowych będzie obowiązywał również w przypadku klientów z Amazon.co.uk, których zamówienia wysłano spoza terytorium Zjednoczonego Królestwa. Nowy okres zastępuje bieżący okres czterech dni kalendarzowych, który wprowadzono 11 listopada 2024 r. Opłaty te nie kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach roszczeń SAFE-T.

Musisz oferować jedną z następujących opcji:

  • Krajowy adres zwrotny w Niemczech i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów.
  • Opłacona etykieta zwrotna na potrzeby międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów wysyłanych z miejsca realizacji zamówień poza terytorium Niemiec. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosisz Ty.
  • Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.

Ponadto od 11 sierpnia 2025 r. będzie można korzystać z opłaconych etykiet zwrotnych Amazon dla zamówień z realizacją przez sprzedawcę. Etykiety te będą dostępne w ramach usług wysyłki zwrotnej Amazon w przypadku transgranicznych zwrotów towarów z Amazon.de realizowanych przez DHL Connect i DPD. W ramach programu „Opłacone etykiety zwrotne Amazon” automatycznie dostarczamy opłacone etykiety zwrotne z możliwością śledzenia przesyłki na potrzeby zwrotów zainicjowanych przez klienta zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru. Program ten może pomóc Ci w spełnieniu wymagań dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych.

Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych znajdziesz na stronie Zwroty towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Zmiany w wymogach dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych od 11 sierpnia

autorstwa News_Amazon

Zgodnie z wymaganiami Amazon dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT), które są objęte realizacją zamówień przez sprzedawcę.

Od 11 sierpnia 2025 r., jeśli w ciągu trzech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z poniższych opcji klientom z Amazon.de, których zamówienia wysłano spoza terytorium Niemiec, zwrócimy im pieniądze w Twoim imieniu i obciążymy stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.

Od 11 sierpnia 2025 r. taki sam okres trzech dni kalendarzowych będzie obowiązywał również w przypadku klientów z Amazon.co.uk, których zamówienia wysłano spoza terytorium Zjednoczonego Królestwa. Nowy okres zastępuje bieżący okres czterech dni kalendarzowych, który wprowadzono 11 listopada 2024 r. Opłaty te nie kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach roszczeń SAFE-T.

Musisz oferować jedną z następujących opcji:

  • Krajowy adres zwrotny w Niemczech i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów.
  • Opłacona etykieta zwrotna na potrzeby międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów wysyłanych z miejsca realizacji zamówień poza terytorium Niemiec. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosisz Ty.
  • Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.

Ponadto od 11 sierpnia 2025 r. będzie można korzystać z opłaconych etykiet zwrotnych Amazon dla zamówień z realizacją przez sprzedawcę. Etykiety te będą dostępne w ramach usług wysyłki zwrotnej Amazon w przypadku transgranicznych zwrotów towarów z Amazon.de realizowanych przez DHL Connect i DPD. W ramach programu „Opłacone etykiety zwrotne Amazon” automatycznie dostarczamy opłacone etykiety zwrotne z możliwością śledzenia przesyłki na potrzeby zwrotów zainicjowanych przez klienta zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru. Program ten może pomóc Ci w spełnieniu wymagań dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych.

Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych znajdziesz na stronie Zwroty towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności