Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi

Przeglądaj dyskusje

user profile
News_Amazon
user profile

Z przyjemnością ogłaszamy listę prelegentów na Amazon Accelerate 2025 – naszej szóstej corocznej konferencji dla sprzedawców, która odbędzie się w dniach 16–18 września w Seattle. Ogłoszenie to zbiega się w czasie z ostatnimi tygodniami rejestracji w ramach promocji Early Bird, dzięki której można zaoszczędzić 100 USD.

W tegorocznej konferencji wezmą udział innowatorzy i liderzy Amazon, którzy z oddaniem pomagają sprzedawcom odnosić sukcesy. Dołącz do nas na żywo, aby dowiedzieć się, jakie są ich spostrzeżenia na temat nadchodzących innowacji i priorytetów strategicznych, które ukształtują przyszłość sprzedaży w sklepie Amazon.

Pełna lista prelegentów:

  • Dharmesh Mehta, wiceprezes ds. globalnych usług dla partnerów sprzedaży
  • Mary Beth Westmoreland, wiceprezeska ds. zadowolenia partnerów sprzedaży
  • Joyce Rallanka, dyrektorka ds. sukcesu sprzedawców w Ameryce Północnej
  • Avinash Ravi, dyrektor ds. rozwoju partnerów sprzedaży
  • Katie Scott, dyrektorka ds. społeczności partnerów sprzedaży

Konferencja obejmie sesje ogólne, podczas których zostaną ogłoszone nowe, wcześniej nieprzekazywane komunikaty, sesje tematyczne poświęcone różnym tematom oraz okazje do nawiązania kontaktów z liderami Amazon i innymi sprzedawcami.

Sprzedawcy zainteresowani udziałem w wydarzeniu mogą zaoszczędzić 100 USD, rejestrując się w okresie promocji Early Bird, który wkrótce się kończy.

Zarejestruj się już teraz na Amazon Accelerate 2025

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

0 głosów
0 głosów
2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile
Znajomość zasad pomaga dbać o ocenę kondycji konta
autorstwa News_Amazon

Dobra ocena kondycji konta może pomóc Ci osiągnąć długotrwały sukces. Zwróć szczególną uwagę na poniższe zasady i dobre praktyki, które pomogą Ci dbać o ocenę kondycji konta:

  • Zasady Amazon dotyczące przeciwdziałania podrabianiu produktów gwarantują, że produkty są oryginalne, i zapewniają klientom dobre wrażenia z zakupów. Aby zachować zgodność z tymi zasadami, prowadź szczegółową dokumentację dotyczącą źródeł zapasów, obejmującą faktury i korespondencję z dostawcami. Dzięki temu będziesz w stanie udowodnić, że korzystasz z wiarygodnego łańcucha dostaw, co zapobiegnie naruszeniom, które mogą mieć wpływ na ocenę kondycji konta.
  • Zasady dotyczące opinii o produktach zapewniają, że opinie o Twoim asortymencie są autentyczne i odzwierciedlają faktyczne wrażenia klientów. Działania podejmowane w dobrej wierze, takie jak oferowanie zachęt lub zwrotów pieniędzy związanych z wystawianiem opinii o produktach, korzystanie z zewnętrznych usług recenzowania produktów lub namawianie klientów do zmiany negatywnych opinii, mogą być uznane za naruszenia zasad, co może mieć wpływ na ocenę kondycji konta.

Aby zobaczyć ocenę kondycji swojego konta, przejdź na stronę Kondycja konta.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Dołącz do nas na konferencji Amazon Accelerate 2025 w dniach 16–18 września w Seattle i zasiądź w Seller Café wspólnie z ekspertami Amazon, którzy chętnie Ci pomogą.

Seller Café stwarza Ci okazję do indywidualnego spotkania ze specjalistami Amazon i uzyskania szczegółowych, spersonalizowanych wskazówek, które przyspieszą rozwój Twojej firmy.

Liczba miejsc w Seller Café jest ograniczona, więc zarejestruj się już teraz, aby być jedną z pierwszych osób, które otrzymają w sierpniu powiadomienia o rozpoczęciu zapisów na spotkania.

„Indywidualne spotkania w Seller Café są niezwykle pomocne w przypadku problemów, z którymi borykamy się od dawna. Przydzielony nam specjalista był wspaniały!” – uczestnik z 2024 roku.

Dzięki Seller Café zyskujesz:

  • indywidualne, 40-minutowe spotkanie tematyczne z ekspertami Amazon
  • dostęp do rozwiązań na żądanie w ramach 20-minutowej sesji wirtualnego czatu
  • rozwiązania dostosowane do Twoich unikalnych potrzeb biznesowych
  • możliwość rozmowy z ekspertami z różnych ścieżek programu i kategorii wsparcia
  • indywidualne porady dotyczące korzystania z narzędzi i usług Amazon
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Zarejestruj się już teraz, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, a dodatkowo przez pewien czas możesz zaoszczędzić 100 USD na cenie biletu.

Jeśli planujesz uczestniczyć razem ze swoim zespołem lub z partnerami, możesz kupić trzy bilety i otrzymać jeden gratis po wspólnym zarejestrowaniu się.

Te zniżki są stosowane automatycznie przy kasie.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Aby pomóc Ci lepiej zrozumieć opłaty naliczane na Twoim koncie sprzedawcy, wprowadzamy nowe narzędzie: „Objaśnienie opłat”.

Znajdziesz w nim definicje poszczególnych rodzajów opłat, powiązane z nimi odpowiednie atrybuty lub warianty oraz sposoby ich obliczania. Wszystkie te informacje łącznie pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego naliczyliśmy na Twoim koncie określoną kwotę.

Narzędzie uwzględnia następujące rodzaje opłat:

  • opłata abonamentowa
  • prowizja od sprzedaży
  • zmienna opłata za finalizację sprzedaży
  • opłata manipulacyjna za zwrot pieniędzy
  • opłata za zwrot towaru od klienta

Jeszcze w tym roku dodamy objaśnienia dotyczące kolejnych rodzajów opłat.

Aby uzyskać dostęp do narzędzia „Objaśnienie opłat”, przejdź do widoku Transakcje w panelu „Płatności”, wybierz transakcję i kliknij kwotę opłaty.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Narzędzie „Objaśnienie opłat”.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Stworzyliśmy „Przewodnik dotyczący składania wniosków o rejestrację w Brand Registry”, aby Ci pomóc przejść przez proces rejestracji w Brand Registry .

Z tego przewodnika dowiesz się dzięki szczegółowym instrukcjom i obrazom, jakich dokładnie informacji potrzebujesz na każdym etapie. Zawiera on też wskazówki, jak uniknąć typowych błędów.

Jeśli masz zarejestrowany lub oczekujący na rejestrację znak towarowy, Brand Registry może Ci pomóc w wykonaniu następujących zadań:

• Zabezpieczenie swojej marki. Możesz wykrywać i zgłaszać potencjalne naruszenia praw własności intelektualnej.

• Personalizacja wrażeń klientów z zakupów. Możesz oferować konsumentom subskrypcję produktów swojej marki i możliwość zostania stałymi klientami. Zaprojektuj własny sklep sprzedawcy, aby prezentować w nim swoje produkty i opowiedzieć historię swojej marki.

• Pomiar sukcesu. Używaj kluczowych wskaźników, takich jak skuteczność katalogu i najczęściej wyszukiwane hasła, aby dowiedzieć się, w jaki sposób klienci wyszukują Twoją markę i kupują jej produkty.

Aby rozpocząć, przejdź na stronę Przewodnik dotyczący składania wniosków o rejestrację w Brand Registry.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zaktualizowaliśmy nasze narzędzie do przesyłania wielu zdjęć naraz, dzięki czemu możesz to teraz robić jeszcze sprawniej.

Wcześniej narzędzie zatrzymywało się po napotkaniu pierwszego błędu w przesłanym pliku ZIP, wymagając od użytkownika, aby poprawił dany błąd i po każdej takiej korekcie ponownie przesyłał cały plik.

Teraz narzędzie przetwarza wszystkie poprawne obrazy i generuje raport o błędach dla wszystkich odrzuconych plików. Możesz wyświetlić i poprawić wszystkie błędy naraz przed ponownym przesłaniem, dzięki czemu cały proces przebiega szybciej i nie wymaga takiej liczby powtórzeń.

Aby użyć narzędzia, przejdź na stronę Prześlij wiele zdjęć naraz.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Przesyłanie zdjęć za pomocą Menedżera zdjęć.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zgodnie z wymaganiami Amazon dotyczącymi zwrotów towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej musisz oferować klientom określone opcje międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów o wartości powyżej 25 EUR lub 20 GBP (z VAT), które są objęte realizacją zamówień przez sprzedawcę.

Od 11 sierpnia 2025 r., jeśli w ciągu trzech dni kalendarzowych od żądania zwrotu nie zaoferujesz żadnej z poniższych opcji klientom z Amazon.de, których zamówienia wysłano spoza terytorium Niemiec, zwrócimy im pieniądze w Twoim imieniu i obciążymy stosowną kwotą Twoje konto sprzedawcy.

Od 11 sierpnia 2025 r. taki sam okres trzech dni kalendarzowych będzie obowiązywał również w przypadku klientów z Amazon.co.uk, których zamówienia wysłano spoza terytorium Zjednoczonego Królestwa. Nowy okres zastępuje bieżący okres czterech dni kalendarzowych, który wprowadzono 11 listopada 2024 r. Opłaty te nie kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach roszczeń SAFE-T.

Musisz oferować jedną z następujących opcji:

  • Krajowy adres zwrotny w Niemczech i opłacona etykieta zwrotna. Aby dodać adres, przejdź na stronę Ustawienia dotyczące zwrotów.
  • Opłacona etykieta zwrotna na potrzeby międzynarodowej przesyłki zwrotnej w przypadku produktów wysyłanych z miejsca realizacji zamówień poza terytorium Niemiec. Gdy otrzymasz żądanie zwrotu, prześlij opłaconą etykietę zwrotną. W przypadku wybrania tej opcji koszty zwrotu towaru zawsze ponosisz Ty.
  • Pełny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru. Ustaw reguły automatycznego zwrotu pieniędzy dzięki rozwiązaniom bez zwrotu towaru.

Ponadto od 11 sierpnia 2025 r. będzie można korzystać z opłaconych etykiet zwrotnych Amazon dla zamówień z realizacją przez sprzedawcę. Etykiety te będą dostępne w ramach usług wysyłki zwrotnej Amazon w przypadku transgranicznych zwrotów towarów z Amazon.de realizowanych przez DHL Connect i DPD. W ramach programu „Opłacone etykiety zwrotne Amazon” automatycznie dostarczamy opłacone etykiety zwrotne z możliwością śledzenia przesyłki na potrzeby zwrotów zainicjowanych przez klienta zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru. Program ten może pomóc Ci w spełnieniu wymagań dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych.

Więcej informacji na temat zasad dotyczących międzynarodowych przesyłek zwrotnych znajdziesz na stronie Zwroty towarów od klientów w ramach sprzedaży międzynarodowej.

0 głosów
0 głosów
5 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Jeśli wybierasz się latem na urlop, zaktualizuj odpowiednio swój status. W ten sposób unikniesz nowych zamówień realizowanych przez sprzedawcę i utrzymasz swoje konto w dobrej kondycji.

Ustawienie statusu konta Na urlopie powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania na Amazon.

Jeśli nie włączysz tego trybu, przesyłki, których nie zrealizujesz, mogą mieć negatywny wpływ na wskaźniki jakości sprzedaży, takie jak:

  • wskaźnik opóźnień w wysyłce
  • wskaźnik przesyłek z poprawnym numerem śledzenia
  • wskaźnik wadliwych zamówień
  • wskaźnik zamówień anulowanych przed realizacją.

Aby ustawić tryb urlopowy:

  1. Przejdź na stronę Ustawienia statusu sklepu i urlopu.
  2. Kliknij Edytuj.
  3. W sekcji Status urlopu kliknij przełącznik, aby ustawić status sklepu Amazon Na urlopie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Na podstawie opinii sprzedawców udostępniliśmy szablon, który ułatwia dodawanie i zarządzanie obniżkami cen dla wielu produktów naraz.

Za pomocą tego szablonu możesz przesłać obniżki i limity ilościowe nawet dla 500 jednostek SKU naraz. Jest to przydatne, jeśli tworzysz obniżkę ceny dla kilku produktów i wariantów.

Szablon możesz również wykorzystać, aby wprowadzić zmiany w istniejących obniżkach cen, w tym w obniżkach, zawierających błędy lub ostrzeżenia. Podczas edycji obniżki ceny pobierz listę kodów SKU objętych obniżką do szablonu, a następnie prześlij go ponownie z wprowadzonymi zmianami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Szablon obniżki ceny.

Aby utworzyć nową obniżkę ceny, przejdź do panelu Obniżki cen.

0 głosów
0 głosów
8 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność