Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_WQr5GBmx932l6
user profile
Seller_uh38CkJgaOcmy
user profile
Seller_w8IMu1yncMneB
user profile
Seller_yIb5EF7wgPA9c
user profile
Seller_5lk4r4cWZCcc7
user profile
Seller_QaHwJV544MzmP
user profile
Seller_nVnaebHxMjSuX
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_WQr5GBmx932l6
user profile
Komu zlecić założenie Vatu wybrać amazon czy inna platformę
autorstwa Seller_WQr5GBmx932l6

Witam jestem nowym sprzedawcą na amazonie mam pytanie, chciałbym sprzedawać moje produkty za granicą, czy opłaca się vat oss czy lepeij miec VAT w danym kraju, jesli Vat w danym kraju to jak wygląda zlecenie to amazonowi a jak wygląda to innej firmie jak to zrobiliście, licze na odpowiedzi

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_uh38CkJgaOcmy
user profile
Dezaktywacja konta z powodu drugiego konta
autorstwa Seller_uh38CkJgaOcmy

Nasze konto zostało dezaktywowane ponieważ ustalono, że mamy powiązanie z innym kontem. Oczywiście nie mamy drugiego konta, co próbujemy udowodnić. Niestety jednak nie wiemy nawet o jakie drugie konto chodzi, z jakim kontem powiązane zostało nasze. W związku tym nawet nie wiemy jak udowodnić, że drugie konto nie jest nasze bo nie mamy do czego się odnieść.

Czy ktoś z Państwa miał taką sytuację? Amazon jak możemy uzyskań informację o tym drugim koncie?

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_w8IMu1yncMneB
user profile

Produkt jest produktem dla dorosłych, ponieważ globalna sprzedaż jest zsynchronizowana z polską stroną, produkt nie był zamawiany od momentu utworzenia sklepu, sklep nie był na innych produktach dla dorosłych, był zaangażowany w produkty do przechowywania w domu.

1. Przyczyna główna

• Wymienione produkty objęte ograniczeniami (Sposoby uniknięcia odkrycia sprzedaży produktów dla dorosłych)

• Nieprawidłowe kategoryzowanie produktów

• Opis produktu nie był zgodny z niektórymi zasadami i najlepszymi praktykami

2. Działania naprawcze

• Natychmiastowe usunięcie produktów naruszających zasady w wiadomości e-mail o dezaktywacji i usunięcie podobnych produktów naruszających te zasady

• Zaprzestanie sprzedaży określonego typu produktów

• Dokładne przeczytanie strony „Produkty objęte ograniczeniami”

• Dokładne przestudiowanie strony „Zasady dotyczące szczegółów produktu”

• Komunikacja telefoniczna z zespołem ds. kont i uzyskanie pomocy i wskazówek od działu wsparcia sprzedawcy i menedżerów ds. kont w celu zapobiegania podobnym problemom w przyszłości

• Ponieważ sprzedaję na innych rynkach Amazon, zapoznałem się z zasadami i wskazówkami dotyczącymi każdego rynku

• Rozmowa z innymi sprzedawcami i obejrzenie filmu „Produkty objęte ograniczeniami” na Seller University w celu zatrzymania dezaktywacji

3. Zapobiegawcze działania

•Nie będę już sprzedawać produktów dla dorosłych. Przez ostatnie dwa lata sprzedawałem produkty gospodarstwa domowego.

• Przyszłe opisy produktów będą zgodne z wytycznymi i uregulowanymi lokalnymi przepisami, które są wymienione na stronie „Polityka opisu produktu”

0 głosów
0 głosów
4 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_yIb5EF7wgPA9c
user profile
GPSR - czy instrukcje zostały zaakceptowane? (status under review)
autorstwa Seller_yIb5EF7wgPA9c

Załadowałam pliki wymagane do zgodności z GPSR (General Product Safety Regulation), w tym odpowiednie instrukcje do produktu lub informacje o bezpieczeństwie. Mimo to status wciąż pokazuje "Submit," chociaż po kliknięciu widzę, że dokument został poprawnie załączony.

Od momentu załadowania minęło już ponad 14 dni, a ja martwię się o opóźnienie. Czy u kogoś z Państwa instrukcje już zostały zaakceptowane?

0 głosów
0 głosów
38 wyświetleń
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_5lk4r4cWZCcc7
user profile
Potencjalne usunięcie ofert 13 grudnia (GSPR)
autorstwa Seller_5lk4r4cWZCcc7

Jeżeli nie wyrobię się z dodaniem wszystkich potrzebnych informacji do obecnie sprzedawanych ofert (instrukcje bezpieczeństwa itd.), po czym Amazon usunie mi te oferty 13.12.2024r., czy będzie możliwość odzyskania ich w momencie gdy prześle odpowiednie dokumenty potwierdzające wszystkie wymagania ?

0 głosów
0 głosów
28 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_QaHwJV544MzmP
user profile
GPSR - uzupełnianie dokumentów masowo
autorstwa Seller_QaHwJV544MzmP

Czy zna ktoś sposób na masowe uzupełnienie dokumentów do produktów dla GPSR? Mam mnóstwo produktów w któych muszę uzupełnić dokument GPSR. Chciałbym to zrobić masowo, na przykład za pomocą paczki. Nie widzę tej opcji.

0 głosów
0 głosów
137 wyświetleń
2 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_nVnaebHxMjSuX
user profile
Weryfikacja konta Sprzedawcy trwa już 2 miesiące?!
autorstwa Seller_nVnaebHxMjSuX

Rozpoczęliśmy sprzedaż na Amazon latem 2024 r., do dziś nie uzyskaliśmy wypłaty należnych nam z tytułu sprzedaży towarów środków, powodem jest trwająca od początku września br. weryfikacja naszego konta, zaś powodem tej weryfikacji jest... niemożność ustalenia przez Dział Weryfikacji Amazon faktu, że podana przez nas w Seller Central nazwa właściciela konta (SUPERSOUND SP. Z O.O.) jest tożsama z widniejącą w KRS pełną nazwą spółki (Supersound Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością).

Przesyłane do supportu interwencje nic nie dają, sprawy są przekazywane dalej do działu wewnętrznego i nie następuje żaden kontakt zwrotny.

Czy ktoś z Was miał już podobną sytuację? Jakie są inne możliwości kontaktu, jeżeli standardowy dział wsparcia partnerów sprzedaży nie jest w stanie pomóc?

0 głosów
0 głosów
10 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia