Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi
Tagi zostaną uzupełnione na podstawie wybranych kategorii

Przeglądaj dyskusje

user profile
News_Amazon
user profile

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

W nowej serii Small Business Bytes publikowanej w ramach podcastu „This is Small Business” Andrea Marquez prezentuje krótkie analizy oparte na przeprowadzonych z ponad setką małych przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych wywiadach, w czasie których opowiadali oni o kluczowych momentach, wyzwaniach i wnioskach wyciągniętych podczas skalowania biznesu.

W serii tej Marquez analizuje, w jaki sposób odpowiedni sposób myślenia pomaga kreślić długoterminowe plany i pokonywać wyzwania:

  1. Zrozum problem, który rozwiązujesz: Twoja motywacja wpływa na Twoje decyzje i przekaz Twojej marki. Pomaga Ci też mierzyć się z trudnościami. Na przykład Sean Brownlee założył Ravenox, aby utworzyć stabilne i sensowne miejsca pracy dla weteranów, którzy wracają do życia cywilnego. Teri Johnson utworzyła Harlem Candle Co, aby sławić afroamerykańską kulturę w Stanach Zjednoczonych poprzez zapachy. Oboje odnieśli sukces, opierając swoją działalność na jasno określonym celu. Zadaj sobie pytanie: Jakie problemy ma rozwiązywać mój biznes? Jaki ma to związek z moimi głębszymi celami?
  2. Nie czekaj na osiągnięcie doskonałości: Próby udoskonalenia produktu przed wprowadzeniem go do obrotu mogą zahamować rozwój Twojego biznesu. Gdy Val Fishbane ze Spread the Love Foods szybko wprowadziła swoje produkty na rynek, dane uzyskane od rzeczywistych klientów pomogły jej udoskonalić wszystkie ich elementy, od składników po rozmiar słoika. Rozpocznij od sprzedaży na małą skalę, zbieraj opinie i wprowadzaj zmiany na podstawie zgromadzonych doświadczeń.
  3. Spraw, by historia Twojej marki miała osobisty charakter: Opowiadana historia może budować zaufanie emocjonalne, o ile bazuje ona na istotnym wydarzeniu. Conchita Pleasant uruchomiła Nefertiti’s Secrets po tym, jak utraciła włosy w czasie terapii onkologicznej. Lecząc psychiczne rany, utworzyła markę produktów do pielęgnacji włosów skoncentrowaną na budowaniu pewności siebie. Ray Phillips z Soap Sox stworzył swój produkt, aby dzieci w placówkach wychowawczych mogły czuć się bezpiecznie podczas kąpieli. Historie takie sprawiają, że klienci czują się zauważeni i zrozumiani. Zaprezentuj osobistą historię, która doprowadziła do założenia Twojego biznesu. Z czego wynikała podjęta przez Ciebie decyzja o opracowaniu danego rozwiązania?
  4. Przygotuj krótką i interesującą prezentację: Dobra prezentacja powinna szybko wzbudzać ciekawość odbiorcy. Felicia Jackson (CPR Wrap) zaczyna swoją prezentację od ściskającej serce sceny: opisuje, jak patrzyła na swoje dławiące się dziecko i czuła się bezsilna mimo przeszkolenia w zakresie resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Matthew Tesvich (Skunk Skin) wzbudza zainteresowanie klienta zabawną i prostą do zrozumienia historią: żartuje z brzydkiego zapachu własnych stóp, a następnie prezentuje skarpetki przeciwzapachowe. Przedstaw problem, element wzbudzający emocje oraz proste rozwiązanie tak, by prezentacja trwała mniej niż 60 sekund.
  5. Buduj zaufanie na podstawie dowodu społecznego: Treści generowane przez użytkowników, takie jak opinie o produktach, tagi w mediach społecznościowych oraz zdjęcia i filmy publikowane przez klientów, to skuteczne narzędzia, których możesz użyć do rozwoju marki. Badania wskazują, że przed zakupem produktu 70% klientów zapoznaje się z treściami utworzonymi przez innych użytkowników. Utwórz hashtag dotyczący marki, udostępniaj treści utworzone przez klientów (po uzyskaniu zgody) i dodawaj opinie lub filmy o produktach do stron produktów lub e-mailowych newsletterów.

Wszystkie odcinki serii Small Business Bytes w ramach podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify i Apple Podcasts.

(Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim).

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia